Diablo 4 z gigantycznymi zmianami w podstawach gry. Blizzard przedstawia szczegóły
Nadciągająca premiera Diablo 4 Vessel of Hatred to dopiero początek atrakcji dla fanów Diablo 4. Blizzard zmienia podstawy zeszłorocznego hitu, a najnowszy materiał podsumowuje wszelkie działania.
Blizzard zorganizował wczoraj kolejne spotkanie przy ognisku, podczas którego deweloperzy opowiadali o nadciągających nowościach oraz usprawnieniach przygotowanych w Diablo 4 i pierwszym rozszerzeniu. Zgodnie z założeniami wszyscy gracze, niezależnie, czy kupią dodatek, będą mogli zapoznać się z wieloma zmianami.
Blizzard całkowicie odświeża podstawy Diablo 4. W grze nie znajdziemy już poziomów świata, a zamiast tego będziemy mogli wybrać jeden z czterech podstawowych poziomów trudności, a następnie cztery poziomy Udręki. Standardowo, wybierając jedną z dróg, możemy liczyć na trudniejszych przeciwników, co jednocześnie poskutkuje zgarnięciem większej ilości złota oraz punktów doświadczenia. Poziomy Udręki odblokowujemy przez Doły.
Doły nadal odgrywają bardzo ważną rolę w rozgrywce. To dzięki nim będziemy poprawiać glify, co również jest związane z odświeżonym rozwojem postaci i zmianami w Paragonach. Poprzez szereg usprawnień w gameplayu, zespół dąży do zapewnienia graczom większego poczucia wzrostu mocy.
Od nowego sezonu w Diablo 4 będziemy w stanie osiągnąć maksymalnie 60. level, co powinno wpłynąć na zabawę. Zgodnie z założeniami powinniśmy szybciej zdobyć najwyższy poziom postaci i będziemy mogli skupić się na rozgrywce końcowej (end-game).