Until Dawn Remake to totalny bałagan? Gra podobno zmaga się z wieloma błędami i niedoróbkami
Autorzy odświeżonej wersji horroru w filmowym klimacie stoją przed wyzwaniem. Sony nie będzie zadowolone z ostatniej wypowiedzi na temat Until Dawn Remake.
PlayStation na ostatniej prostej coraz mocniej promuje odświeżone wydanie gry Supermassive Games, którym obecnie zajęło się studio Ballistic Moon. Dzięki temu mogliśmy zobaczyć nie tylko dokładne porównania, ale przede wszystkim pierwsze 90 minut z rozgrywki.
Nie oznacza to jednak, że twórcy nie musieli się mierzyć z pewnymi przeciwnościami. Oprócz ogólnej krytyki powracającego projektu, kilka dni temu w sieci znalazł się rozbudowany materiał ukazujący niemal 3 godziny rozgrywki w Until Dawn Remake. Gracze, którzy niekoniecznie byli przekonani do zakupu powracającego tytułu, mogli zobaczyć, czy rzeczywiście opłaca się wydać 299 złotych.
Najnowsze doniesienia mogą stanowić kolejną przeszkodę dla Sony.
Until Dawn Remake podobno odznacza się wieloma błędami i bugami. Znany youtuber Shirrako, który na platformie posiada ponad 2 mln subskrybentów, miał już okazję sprawdzić grę i otwarcie przyznał, że nie zachęca do jej zakupu.
Twórca internetowy zwraca uwagę, że Sony wyceniło remake przerażającej historii na 60 dolarów, lecz jego zdaniem efekty prac studia nie powinny być tyle warte.
Until Dawn Remake działa gorzej od oryginału, ma o wiele więcej błędów i awarii. Z jakiegoś powodu kosztuje to również 60 dolarów. NIE polecam kupna tej gry w momencie premiery, jest gorsza od oryginału w obecnej formie.
Until Dawn Remake runs worse than the original, has a lot more bugs and crashes.
— Shirrako (@ShirrakoGaming) October 3, 2024
It also costs $60 for some reason.
I CANNOT recommend you buy this at release, it's worse than the original at the current state. pic.twitter.com/QlSLxhg3FM
Jeżeli jego słowa są prawdziwe, to przed Ballistic Moon sporo pracy i szybkiego wdrażania poprawek. Dla Sony to bardzo zła wiadomość przed dzisiejszą premierą. Negatywny rozgłos może jak najbardziej wpłynąć na sprzedaż.