Ta gra to prawdziwe dzieło sztuki. The Eternal Life of Goldman wymagało ogromu czasu
Opublikowano materiał, na którym twórcy przedstawiają gameplay oraz proces tworzenia przepięknej platformówki The Eternal Life of Goldman. Producent podkreśla, że czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy.
The Eternal Life of Goldman to świetnie zapowiadająca się gra, która po najnowszym materiale budzi jeszcze większy entuzjazm. Andreas Schmiedecker, producent, opowiedział więcej na temat procesu powstawania gry oraz zdradził kilka interesujących informacji.
Weappy Studio chce zaoferować tytuł, który przeniesie nas do ery klasycznych platformówek 16-bitowych, ale w zupełnie nowym wydaniu. To produkcja zrealizowana w formie animacji poklatkowej, której każdy element został wykonany ręcznie. Nie użyto sztucznej inteligencji ani żadnych innych metod generowania zawartości. Twórcy przywiązali ogromną wagę do szczegółów. Schmiedecker twierdzi, że nie widzieliśmy jeszcze niczego na takim poziomie.
Ręczne wykonanie i dopracowanie do perfekcji tak wielu elementów wymagało dużych umiejętności, a poszczególne biomy tworzone były miesiącami (czasami nawet do roku). Producent zwrócił również uwagę na głównego bohatera. Będzie nim brodaty staruszek z laską. Decyzja była nieprzypadkowa, ponieważ jest to bezpośrednio powiązane z fabułą, lecz twórcy na razie nie chcą zdradzać wszystkich tajemnic.
The Eternal Life of Goldman będzie wymagającą platformówką, która sprawdzi nasze umiejętności i precyzję. Weappy Studio zadbało o masę sekretów i szczegółów powiązanych bezpośrednio z historią. Gra trafi na PlayStation 5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch oraz PC (najprawdopodobniej w 2025 roku). Strona na Steam wskazuje, że The Eternal Life of Goldman będzie posiadać polskie napisy.