Sword Art Online z dobrym startem ale... The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom nie daje szans konkurencji
Jesień to wyśmienity okres, by być graczem. Niemal każdego tygodnia pojawia się kilka interesujących tytułów, w które po prostu warto zagrać - zarówno w kontekście tych wysokobudżetowych z najwyższej marketingowej półki, jak i takich, które możemy określać jako "indycze perełki". Jest w czym wybierać, niezależnie od gustów.
I doskonale widać to po różnego rodzaju rankingach sprzedażowych, które pękają w szwach od nowości. Fani sięgają po świeżutkie produkcje na całym świecie, co potwierdzają listy. Zresztą, spójrzcie, jak wyglądało to w minionym tygodniu w Kraju Kwitnącej Wiśni. Famitsu jak zwykle podzieliło się rezultatami i trzeba przyznać, że nie brakuje ciekawostek. Oto pierwsza dyszka:
Sprzedaż gier w Japonii (30.09 - 06.10)
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 48 208 (w sumie: 248 329)
- [NS] Sword Art Online: Fractured Daydream – 13 838
- [PS5] Sword Art Online: Fractured Daydream – 9645
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 7576 (w sumie: 6 019 200)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 6053 (w sumie: 7 926 358)
- [NS] Minecraft – 5654 (w sumie: 3 647 809)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 5553 (w sumie: 1 438 792)
- [NS] Ring Fit Adventure – 4677 (w sumie: 3 640 284)
- [NS] Honey Vibes – 4668
- [NS] EA Sports FC 25 – 4602 (w sumie: 17 934)
Jak widzicie, choć Sword Art Online: Fractured Daydream zaliczyło niezły start, to wystarczyło to zaledwie na zajęcie dwóch z trzech miejsc na podium. Tron jest zdecydowanie poza ich zasięgiem, bo tam nieustannie rządzi The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, która prawdopodobnie w momencie pisania tych słów przekroczyła już ćwierć miliona fizycznych egzemplarzy w samej Japonii.