PS5 w limitowanej edycji z anulowanymi zamówieniami. Gracze są wściekli
Niektórzy gracze PlayStation będą musieli zmierzyć się z ogromnym rozczarowaniem. Nie trafią do nich zamówione wcześniej konsole PS5 w limitowanej, rocznicowej edycji.
Sony w ramach obchodów 30-lecia marki PlayStation przedstawiło efektowną kolekcję 30th Anniversary, która oprócz specjalnego wydania PS5, uwzględniała także wystylizowane kontrolery DualSense i DualSense Edge, PlayStation Portal oraz pakiety z PS5 Pro. Pod koniec września wystartowały zamówienia przedpremierowe na urządzenia – w wielu częściach świata kolekcja cieszyła się tak dużą popularnością, że już po kilku chwilach była niedostępna, a kontrolę przejęli skalperzy. Okazuje się jednak, że niektórzy klienci, pomimo złożonych zamówień i otrzymania potwierdzeń, nie mogą spać spokojnie.
PS5 w specjalnej edycji nie trafi do wszystkich klientów – okazuje się, że Argos, brytyjski detalista, „nie jest w stanie zrealizować” każdego zamówienia przedpremierowego na PS5 30th Anniversary Collection. Od wczoraj coraz więcej osób zgłasza, że otrzymuje od sklepu wiadomości e-mail, w których przekazywana jest informacja o anulowaniu zamówienia na konsolę. Po kontakcie z centrum obsługi klienta niektórzy byli zapewniani, że zamówienia nadal są aktywne i otrzymają sprzęt Sony na początku listopada. Nic jednak bardziej mylnego.
Argos zwraca klientom środki za zamówione PS5 w specjalnej edycji. Skala procederu jest coraz większa, ale dotyczy rynku brytyjskiego. Jak możemy się domyślać, gracze są po prostu wściekli – we wpisach w mediach społecznościowych podkreślają, że byli przekonani iż po wiadomości potwierdzającej zamówienia, mogą liczyć na PS5 30th Anniversary Collection. Tymczasem obecnie sprzęt jest dostępny już tylko na aukcjach skalperów w zdecydowanie wyższych cenach.
Brytyjski dystrybutor wydał oświadczenie potwierdzające problemy z zakupem PS5. Gracze mogą liczyć wyłącznie na zwrot pieniędzy.
Widzieliśmy ogromny popyt na konsolę PlayStation 5 30th Anniversary Limited Edition i niestety musieliśmy anulować niektóre zamówienia, ponieważ zostały one przetworzone nieprawidłowo. Skontaktowaliśmy się z klientami, których to dotyczy, aby powiedzieć im, jak bardzo nam przykro z powodu rozczarowania, które to spowodowało, i potwierdzić, że otrzymają pełny zwrot pieniędzy.