Reklama

Nowy Dragon Ball bije konkurencję na głowę! Bandai Namco pochwaliło się wynikiem sprzedaży

Gry
6889V
Over9000
Iza Łęcka | 15.10, 11:43

Fani uniwersum Smoczych Kul długo czekali na ten moment. Dragon Ball Sparking! Zero uzyskało znakomity wynik sprzedaży w dniu premiery.

Dragon Ball Sparking! Zero to najnowsza bijatyka osadzona w dobrze znanej serii. Im bliżej premiery, tym o tytule było coraz głośniej – produkcja już w momencie wczesnego dostępu przebijała konkurencję, a frekwencja graczy na serwerach Steam w premierowy weekend była jasnym potwierdzeniem, że ten tytuł chciało sprawdzić wielu entuzjastów elektronicznej rozgrywki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dragon Ball Sparking! Zero sprzedało się w liczbie 3 mln egzemplarzy w dniu premiery. Dobrą wiadomością podzieliło się Bandai Namco, wydawca gry.

Z przyjemnością ogłaszamy, że najnowsze oprogramowanie do gier domowych z serii „Z Sparking!”, „Dragon Ball Sparking! ZERO”, sprzedało się w ponad 3 milionach egzemplarzy na całym świecie w ciągu 24 godzin od premiery.

Tym samym, Sparking! Zero jest nie tylko najszybciej sprzedającą się pozycją z serii Dragon Ball, ale najszybciej sprzedającą się bijatyką!

Dla porównania, rezultat na poziomie 3 mln kopii udało się osiągnąć Street Fighter 6 w ciągu 7 miesięcy od premiery, natomiast 4 miesiące po debiucie Mortal Kombat 1 David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery, pochwalił się podobnym wynikiem bijatyki NetherRealm Studios. To tylko pokazuje jak ogromną popularnością cieszy się seria Dragon Ball.

Przypomnijmy, że w październiku fani będą mogli zapoznać się także z nowym anime „Dragon Ball Daima”. Na polskim Netflixie historia zadebiutuje 18 października.

Źródło: Bandai Namco

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper