Oscarowy film ma szansę podbić Max, bo serca widzów skradł już dawno. Nowości na platformie
Max powoli wprowadza widzów w weekendowy klimat i zaprasza na seansu filmu, który został doceniony przez krytyków.
Październik na platformie Max odznacza się nie tylko nowymi odcinkami „Pingwina”, który bije rekordy popularności i z odcinka na odcinek zyskuje coraz większą oglądalność. Warner Bros. w ostatnim czasie stawia na filmy nagrodzone Oscarami – od początku miesiąca subskrybenci mogą oglądać tak docenione historie jak „Przyczajony tygrys, ukryty smok”, „Wszystko wszędzie naraz”, „Obywatel Milk” oraz wzbudzającą spore emocje „Strefę interesów”. A to jeszcze nie koniec.
Od dzisiaj na Max zostało dodane „Trzy billboardy za Ebbing, Missouri”. Dramat wyreżyserowany przez Martina McDonagh („Duchy Inisherin”, „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj”) już w czasie premiery w 2017 roku wzbudził spore emocje, a wielu widzów uważało go za jeden z najlepszych filmów roku.
Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej doceniła starania filmowców – aż 7 nominacji poskutkowało zdobyciem 2 Oscarów w kategoriach dla Najlepszej aktorki pierwszoplanowej (Frances McDormand) oraz Najlepszego aktora drugoplanowego (Sama Rockwella). Recenzenci z serwisu Rotten Tomatoes również byli pod wrażeniem przekazu produkcji – aż 90% krytyków filmowych zachęcało do zobaczenia filmu.
Fabuła koncentruje się na społeczności fikcyjnego miasteczka Ebbing w Missouri. Mildred Hayed – samotna matka – nie potrafi sobie poradzić z opieszałością okolicznej policji oraz ze stratą córki, która była ofiarą gwałtu. Choć minęło wiele miesięcy od tragedii, śledczy nie znaleźli winnego. Kobieta wynajmuje więc 3 billboardy stojące u wjazdu do miejscowości – ich treść bezpośrednio krytykuje okolicznego szefa policji.
Jeżeli jednak macie już za sobą seans z „Trzy billboardy za Ebbing, Missouri”, to pamiętajcie, że na Max znalazły się także nowe odcinki 6. sezonu „Co robimy w ukryciu”, „Murder in the Heartland” oraz 4. serii „I Love a Mamma's Boy”.