Twórcy Tales of Kenzera: ZAU już tworzą kolejną grę. Project Uso ma być inspirowany kultowym tytułem

Gry
514V
Tales of Kenzera: Project Uso
Grzegorz Cyga | 24.10, 20:00

Abubakar Salim nie zwalnia tempa i już szykuje kolejną grę w świecie Tales of Kenzera. Jednak produkcja będzie zupełnie inna od pierwszego tytułu.

Aktor oraz twórca gry Tales of Kenzera ZAU zaprezentował redakcji Video Games Chronicle koncept nowego projektu, na którego produkcję szuka obecnie funduszy. Dlatego kilka dni temu Surgent Studios zwolniło część pracowników

Dalsza część tekstu pod wideo

Project Uso będzie drugą produkcją w uniwersum Tales of Kenzera, lecz będzie się różnić od swojego poprzednika. Otóż ma to być izometryczna gra RPG.

To wciąż jest w uniwersum Tales of Kenzera, ale jest mroczniejsze, bardziej instynktowne, szorstkie. Najlepszym sposobem, w jaki mogę to opisać, jest izometryczna, afro-gotycka gra RPG akcji dla jednego gracza.

Historia (z Zau) jest taka, że jako szaman rzucasz wyzwanie Bogu Śmierci jako sposób patrzenia na ideę zdrowego radzenia sobie z żałobą, więc wpadłem na pomysł, co by było, gdyby jeden czytelnik został zainspirowany do przeciwstawienia się samej śmierci, aby stworzyć tego androida, który jest ukształtowany, by kołysać duchy zmarłych. A co, jeśli ten duch nie jest istotą ludzką, tylko Bogiem, Eshu, Bogiem Chaosu, więc miałbyś dwie mentalności w jednym kadrze? Pomyślałem, że jest to coś, co byłoby naprawdę fajne do zbadania.

Tales of Kenzera: Project Uso - projekt lokacji

Abubakar Salim ma już gotowy prototyp gry i szuka obecnie partnera, który wsparłby jego projekt finansowo. Jednakże twórca chce, aby jego kolejny produkt był w podobnej cenie, co Tales of Kenzera: ZAU. Twórca chce przeznaczyć środki nie na oprawę graficzną, a na rozgrywkę. Dlatego inspiracją dla tytułu jest kultowe Planescape: Torment.

Lubię szanować pieniądze i czas gracza.  Jeśli chodzi o skalę gry, mówi, że nie chce tworzyć gry, która jest "fotorealistyczna". Chcemy naprawdę skupić nasz czas i uwagę na mechanice, na rozgrywce, na odczuciach z gry jako całości, ponieważ myślę, że to jest naprawdę kluczowe, dzięki czemu zwróci na siebie uwagę.

Jako zapaleni gracze Dungeons & Dragons wraz z zespołem Surgent wiedzieliśmy, że chcemy spróbować swoich sił w tworzeniu własnego systemu RPG. Aby nadać Projektowi Uso dynamiczny charakter rozgrywki w czasie rzeczywistym, stworzyliśmy system Crucible, który wymaga od graczy zwrócenia się przeciwko sobie.

Tales of Kenzera: Project Uso - koncept systemu Crucible

Źródło: VGC

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper