Zachwalana nowość z Xbox Game Pass działa teraz znacznie lepiej. Ważne zmiany w patchu
Okazuje się, że MechWarrior 5: Clans okazał się zbyt wymagający dla części graczy, którzy narzekali na zbyt trudne scenariusze bitewne. Piranha Games szybko zareagowała na krytykę.
Piranha Games zmniejszyła wyzwanie w kilku starciach z potężniejszymi przeciwnikami w MechWarrior 5: Clans. Chodzi przede wszystkim o upierdliwe "helikoptery" Sokol, które zdążyły już napsuć krwi części graczy. Takim wrogom zmniejszono HP, tak że teraz ich destrukcja będzie przebiegać o wiele szybciej. Zmniejszono też poziom wyzwania w misjach "Trial of Position", "A World of Fire", "Crater Investigation" oraz "Displinary Action".
Być może najważniejsze zmiany w drugim patchu do MechWarrior 5: Clans związane są jednak z dużą poprawą wydajności. Temat sprawdziłem osobiście wczoraj. Tam, gdzie gra potrafiła mocno gubić klatki na XSX, teraz animacja trzyma poziom prawie zawsze bliski 60 fps. Poprawa jest od razu odczuwalna.
Oprócz tego autorzy zwiększyli przydział rakiet SRM do 150 pocisków na tonę i wprowadzili szereg innych, mniejszych zmian, związanych przede wszystkim z poprawkami warstwy audio.
Mamy też nowe, oficjalne zajawki gry, która zadebiutowała w Xbox Game Pass oraz porady, które mają nam pomóc w walkach mechów. Materiały wideo czekają na was poniżej.