Harry Potter wraca do korzeni. Warner Bros. wykonuje zaskakujący zwrot

Filmy/seriale
45527V
Hogwarts Legacy
Łukasz Musialik | 25.10, 16:22

Warner Bros. Discovery przeprowadza znaczącą zmianę w swojej flagowej marce, odchodząc od szerszego brandu "Wizarding World" na rzecz powrotu do klasycznej nazwy "Harry Potter". 

Ta transformacja widoczna jest już w przestrzeni cyfrowej, gdzie dotychczasowy portal WizardingWorld.com (tudzież Pottermore.com) został przemianowany i przekierowuje na HarryPotter.com.

Dalsza część tekstu pod wideo

undefined

Zmiana sięga głębiej niż sama domena internetowa. Charakterystyczne logo Wizarding World, przedstawiające książkę z różdżkami zamiast stron, ustępuje miejsca klasycznemu logotypowi Harry'ego Pottera, znanemu z książek i filmów. Również wewnętrzna struktura organizacyjna przechodzi metamorfozę - dotychczasowy "The Wizarding World Team" został przemianowany na "The Harry Potter Editorial Team".

Fanklub pozostaje aktywny i nadal oferuje bezpłatne członkostwo, obejmując swoim zasięgiem całe uniwersum, włączając w to inne projekty powiązane z magicznym światem. Warner Bros., choć nie skomentował oficjalnie tej zmiany, nie zwalnia tempa w rozwoju franczyzy.

Najważniejszym nadchodzącym projektem jest serial telewizyjny, który ma na nowo opowiedzieć historię znaną z książek. Z nową obsadą i świeżym podejściem do materiału źródłowego, produkcja ma ambicję przyciągnąć kolejne pokolenie fanów, jednocześnie zachowując szacunek dla klasycznych filmów, które pozostają integralną częścią franczyzy.

Źródło: comicbook.com

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper