Straszna dziura zniknęła. Bloober Team pozbył się problemu, który trapił Silent Hill 2 Remake
Po ostatnim, poważnym problemie, który trafił do Silent Hill 2 Remake nie ma już śladu.
Kilka dni temu gracze zauważyli, że po ostatniej aktualizacji wystąpił błąd uniemożliwiający dalszą grę. Dlatego deweloperzy szybko zareagowali i obiecali zająć się problemem.
Na rezultaty nie trzeba było długo czekać, ponieważ dziś na wszystkich platformach pojawiła się łatka 1.005. Gracze powinni ją rozpoznać po numerze w prawym dolnym rogu, w którym powinno być napisane "v.1.1.244,738".
Naprawiono błąd, który powodował, że gracze, którzy zapisali swoją grę w Labiryncie, po Więzieniu Toluca, w poprzedniej wersji i napotykali na blokadę postępów, jeśli dane zapisu zostały załadowane po aktualizacji do 1.04. Wprowadziliśmy poprawkę, dodając zabezpieczenie, które wymusza prawidłową aktywację niezbędnych wyzwalaczy, zapewniając płynny postęp w przyszłości.
Ponadto zapisy graczy Steam są automatycznie przenoszone do chmury platformy Valve.
Włączyliśmy obsługę Steam Cloud dla graczy PC na Steamie. Pamiętajcie, że gra zostanie automatycznie zsynchronizowana z najnowszymi danymi zapisu w chmurze. Jeśli zapis w chmurze jest nowszy niż zapis lokalny, nadpisze dane lokalne bez wyskakującego okienka z ostrzeżeniem. Zalecamy graczom wykonanie kopii zapasowej lokalnych zapisów, jeśli chcą zachować wiele wersji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Silent Hill 2 (Remake).