Super Mario Party Jamboree szlifuje wynik w Japonii. Kolejny tydzień z wysokimi liczbami
Ostatnie tygodnie przyniosły nam całkiem sporo niezłych premier - zarówno w kontekście gier wideo, jak i filmów czy seriali. Jesień w popkulturze zazwyczaj wiąże się z urodzajem i można śmiało stwierdzić, że w tym roku nie jest wcale inaczej. A najlepiej potwierdzają to wyniki sprzedażowe, które niewątpliwie mogą cieszyć wydawców.
Możemy zaobserwować to oczywiście w ramach różnego rodzaju rankingów - jak choćby tego, który związany jest z Japonią. Każdego tygodnia Famitsu publikuje na swoich łamach rezultaty z ostatnich siedmiu dni, skupiając się wyłącznie na sprzedaży fizycznej gier w Kraju Kwitnącej Wiśni. A jak było w minionym okresie? Cóż, spójrzcie na pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (21.10 - 27.10)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 81 393 (w sumie: 308 962)
- [NS] Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven – 70 367
- [PS5] Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven – 32 157
- [PS5] Call of Duty: Black Ops 6 – 26 947
- [NS] Romance of the Three Kingdoms 8 Remake – 12 411
- [PS4] Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven – 12 367
- [PS5] Professional Baseball Spirits 2024-2025 – 10 182 (w sumie: 79 260)
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 7567 (w sumie: 288 879)
- [PS5] Romance of the Three Kingdoms 8 Remake – 7133
- [NS] Sonic x Shadow Generations – 7021
Jak widzicie, mamy całkiem mocne podium. Na pierwszym miejscu cały czas utrzymuje się Super Mario Party Jamboree, które przekroczyło sumarycznie 300 tysięcy sprzedanych kopii. Świetnie wypada jednak również Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven, które na trzech różnych platformach rozeszło się w sumie w ponad 110 tysiącach już przez pierwsze kilka dni. Mocny start!