Phasmophobia się rozwija, ale nie w taki sposób, w jaki chcieliby fani. Deweloperzy nie spełnią jednej prośby

Gry
4644V
Phasmophobia niespodziewanym bestsellerem na Steam. Rewelacyjne wyniki i oceny horroru
Grzegorz Cyga | 05.11, 18:45

Phasmophobia trafiła na konsole obecnej generacji, dzięki czemu gra zyskała nowe grono odbiorców. Jednak to nie oznacza, że twórcy zaskoczą graczy zawartością, która odbiega od tonu produkcji.

Chociaż dzieło Kinectic Games w końcu trafiło na PlayStation 5 i Xbox Series X|S twórcy nie spełnią prośby fanów, która przewija się na kanałach społecznościowych. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Programista Ben Lavender i manager ds. marketingu Asim Tanvir w rozmowie z redakcją Videogamer.com wyjawili, iż nie należy oczekiwać, że Phasmophobia podąży drogą Dead By Daylight i będzie otrzymywać dodatki oparte na licencjach popularnych marek. 

Myślę, że jest to coś, co widzieliśmy w społeczności, niezależnie od tego, czy spojrzysz na Discorda, na Reddita, na portale społecznościowe, ludzie o tym mówią, prosząc o tego rodzaju rzeczy. Nie chcemy, na przykład, umieszczać w grze Pogromców duchów. To po prostu nie miałoby sensu. To nie jest zmiana tonalna, której oczekujecie od naszej gry, prawda? Ale potem patrzysz na inne IP – nie zamierzam wymieniać żadnego, ponieważ nie chcę wszczynać plotek – ale patrzysz na inne IP w przestrzeni gier, w przestrzeni rozrywkowej, które prawdopodobnie miałyby większy sens w grze takiej jak nasza.

Nie oznacza to jednak, że Phasmophobia nie będzie rozwijana. 

Mamy mapę drogową do wersji 1.0 i wiele rzeczy zaplanowanych pomiędzy, a także mamy wiele rzeczy do ogłoszenia. Na pewno zrobimy z tego wielką sprawę [jeśli to się stanie].

Źródło: Videogamer.com

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper