Death Stranding ma już 5 lat, a nadal świetnie się sprzedaje. Hideo Kojima ujawnił nowy kamień milowy
Dziś mija pięć lat od premiery Death Stranding. Mimo iż od premiery minęło sporo czasu, a gracze już wyczekują kontynuacji, tytuł wciąż się sprzedaje, dzięki czemu Hideo Kojima odnotował kolejny kamień milowy.
8 listopada 2019 roku ukazała się nowa gra Hideo Kojimy. Legendarny twórca pod szyldem własnego studia Kojima Productions i przy wsparciu Sony Interactive Entertainment wypuścił na rynek zupełnie nowy tytuł Death Stranding.
Produkcja początkowo budziła różne odczucia, nawet u wieloletnich fanów, lecz ostatecznie gra okazała się wielkim sukcesem. Świadczy nie tylko to, że w przyszłym roku ma się ukazać sequel Death Stranding 2: On the Beach, ale też imponujący wynik sprzedażowy.
Z okazji dzisiejszej rocznicy Hideo Kojima przygotował specjalny filmik, w którym nie tylko dziękuje za dotychczasowe wsparcie, ale też ujawnił, że do tej pory Death Stranding rozeszło się w 19 milionach egzemplarzy.
Warto mieć na uwadze, że ten rezultat może się jeszcze zwiększyć, ponieważ niedawno Kojima Productions przejęło prawa do tytułu i wypuściło go na Xbox Series X i Xbox Series S.