Polskie studio łączy siły z wydawcą Lies of P. Intrygująca gra z dużym wsparciem

Gry
1868V
Lies of P
Mateusz Kucharski | 12.11, 12:51

Studio Zakazane nawiązało partnerstwo wydawnicze z firmą Neowiz. Polscy twórcy mogą liczyć na spore wsparcie w tworzeniu swojej gry.

We wrześniu 2023 roku pisaliśmy o nowym warszawskim studiu, które składa się z kilku bardzo doświadczonych twórców. Mowa o osobach, które pracowały wcześniej m.in. w CD Projekt Red (Wiedźmin 2), Flying Wild Hog (Shadow Warrior), a także 11 bit Studios (Frostpunk i This War of Mine).

Dalsza część tekstu pod wideo

Zakazane tworzy fabularną, przygodową grę RPG przeznaczoną dla jednego gracza, która zabierze nas do świata w stylu noir western. Gracz wcieli się w szeryfa górskiego miasteczka, a jego zadaniem będzie rozwikłanie tajemnicy zagrażającej lokalnej społeczności. Dalsza historia będzie zależeć od podjętych przez nas wyborów.

Twórcy nie zdecydowali się jeszcze na przedstawienie tytułu gry, ale wczoraj przekazano bardzo ciekawą informację. Zakazane nawiązało współpracę z firmą Neowiz, która odpowiada za wydanie np. Lies of P. Firmy zawarły partnerstwo wydawnicze o wartości ośmiu milionów dolarów. Z pewnością będzie to duże wsparcie dla polskiego zespołu.

Neowiz jest zaangażowane w dostarczanie niezwykłych, opartych na fabule gier, które odbijają się echem na całym świecie. Aktywnie poszukujemy utalentowanych deweloperów z pasją do dobrze stworzonych narracji. Kiedy po raz pierwszy spotkaliśmy Zakazane, poczuliśmy natychmiastowe pokrewieństwo wokół ich pasji do tworzenia projektów, które głęboko urzekają odbiorców. Ich nadchodzący neo-western RPG będzie kluczowym dodatkiem do naszego portfolio. Odzwierciedla nasze ambicje budowania silnych marek na PC i konsole. Wspólnie stworzymy IP, które połączy jakość i fabułę dla graczy na długie lata. - Seung-Cheol Kim (współzałożyciel Neowiz)

Neowiz doskonale zrozumiało naszą wizję. Firma była podekscytowana naszym debiutanckim tytułem, gdy tylko pokazaliśmy im demo. W późniejszych rozmowach nigdy nie próbowali odciągać nas od naszych planów. Raczej upewniali się, że realizujemy naszą wizję. Jasne jest, że obie strony rozumieją, iż gry mogą stać się ważne dla ludzi na poziomie osobistym, czyniąc je zarówno wartościowymi dziełami kultury, jak i dobrym biznesem. - Jan Barkowicz (CEO i współzałożyciel Zakazane)

Zakazane - gra

Zakazane - gra

Źródło: Gematsu

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper