Avowed nie zaliczył opóźnienia z powodu problemów. Microsoft ma po prostu za dużo gier

Gry
2320V
Avowed i Phil Spencer
Iza Łęcka | 14.11, 11:06

W sierpniu Xbox ogłosił, że premiera Avowed zostaje opóźniona. Twórcy jednak nie musieli dopracować tytułu... Phil Spencer zdradził powód przesunięcia debiutu.

Ostatnie miesiące są niezwykle intensywne dla społeczności Xboksa i Xbox Game Pass. Gigant z Redmond systematycznie dostarcza na rynek tytuły rozwijane przez zespoły first-party i jednocześnie dba o propozycje dodawane do katalogu Game Passa. A to jeszcze nie koniec – przypomnijmy, że w grudniu zadebiutuje Indiana Jones i Wielki Krąg, a deweloperzy pracują nad tak obiecującymi pozycjami jak Avowed, Fable, Perfect Dark czy Gears of War: E-Day.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wczoraj informowaliśmy o najnowszym wywiadzie z Philem Spencerem. Szef Microsoft Gaming omówił wiele interesujących kwestii dotyczących działalności Xboksa – przejęć kolejnych studiów, udostępniania następnych gier ekskluzywnych na PlayStation i innych platformach czy prac nad Xbox Handheld. Przedstawiciel Xboksa rozmawiał także z dziennikarzami Game File i skomentował sytuację gry Obsidian Entertainment.

Phil Spencer stwierdził, że ogłoszone w sierpniu opóźnienie Avowed nie wynikało z problemów doświadczonego studia – Obsidian Entertainment nie potrzebowało więcej czasu, a jakość RPG-a nie budzi żadnych zastrzeżeń.

Możemy sobie na to pozwolić, gdy mamy rozszerzenie Diablo, potem Black Ops, potem Indy'ego [Indiana Jones i Wielki Krąg – przyp. red.]. Nie przesunęliśmy tego [Avowed – przyp. red.], ponieważ Obsidian potrzebował czasu. Oni wykorzystają ten czas.

Szefostwu Xboksa po prostu zależy, by dać graczom „trochę oddechu” – w drugiej połowie roku Microsoft udostępnił na rynku wiele produkcji od zespołów first-party, dlatego też doświadczeni deweloperzy mogą jeszcze pracować nad Avowed. Spencer regularnie konsultuje harmonogram premier w Game Passie z pozostałymi członkami zespołu i chciał, by ta oferta była „jeszcze lepsza”.

[Szef Xbox Game Studios – przyp. red. ] Matt Booty i ja, planujemy, rozmawiamy z zespołem Game Pass... Stwierdziliśmy: „Okej, upewnijmy się, że rozłożymy to nieco lepiej”.

Źródło: VGC

Komentarze (143)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper