Mario rządzi w Japonii. Czołówka najnowszego rankingu zdominowana przez kultowego bohatera
Końcówka jesieni to czas, kiedy premiery nieco zwalniają tempo, dając graczom chwilę na złapanie oddechu i nadrobienie zaległości. Po intensywnych letnich miesiącach, które obfitowały w gorące tytuły, ostatnie tygodnie niosły ze sobą krótką przerwę – moment, w którym można było spokojnie odhaczyć kolejne gry z listy "do nadrobienia".
Choć nie brakowało kilku oczekiwanych produkcji, to zdecydowanie była to faza, w której tempo rynku nieco spadło, pozwalając na regenerację przed kolejnymi dużymi tytułami. W Japonii, mimo że gusta graczy bywają specyficzne, wyniki sprzedażowe z ostatnich tygodni wskazują na małą dominację kultowych postaci... Zresztą, spójrzcie sami na pierwszą dyszkę:
Sprzedaż gier w Japonii (04.11 - 10.11)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 63 441
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 43 347 (w sumie: 409 831)
- [NS] Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven – 6729 (w sumie: 91 742)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 6245 (w sumie: 6 050 284)
- [NS] Battle Spirits CrossOver – 5355
- [NS] Minecraft – 5230 (w sumie: 3 671 568)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 5015 (w sumie: 7 948 548)
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 4907 (w sumie: 299 278)
- [PS5] Slitterhead – 4697
- [NS] Nintendo Switch Sports – 4472 (w sumie: 1 457 553)
Co tu dużo mówić - nasz poczciwy Marian może mieć już nieco dekad na karku, a dalej trzyma się świetnie. Aż trzy pozycje w pierwszej piątce są właśnie z nim w tytule i trzeba przyznać, że wyniki nie biorą się znikąd. To po prostu dobre gry, a dokładając do tego fakt, że wszystkie są od siebie na swój sposób różne, mamy pokaz prawdziwej siły!