Tomb Raider IV-VI Remastered na porównaniu grafiki. Twórcy pokazują różnicę
Firma Aspyr udostępniła kolejne materiały prezentujące skalę ulepszeń grafiki w Tomb Raider 4, 5 oraz 6 Remastered. Nie zabrakło też funkcji, która obecna jest w większości nowych gier.
Lara Croft wkrótce powróci. Co prawda będzie to kolejne odświeżenie klasycznych przygód, ale fani serii i tak są niezwykle podekscytowani. Tomb Raider 1-3 Remastered został przyjęty bardzo ciepło, więc twórcy postanowili iść za ciosem. Zestaw trzech następnych części będzie bardzo ciekawy, ponieważ mówimy o połączeniu czwartej odsłony (przez wielu uważana za najlepszą) z piątą oraz szóstą, które postrzegane są jako najgorsze ze wszystkich klasycznych przygód.
Remaster będzie doskonałą szansą na powrót do tych gier. Kto wie, być może opinie o Chronicles i Angel of Darkness ulegną drastycznej poprawie. Dowiemy się wkrótce. Na razie twórcy udostępnili na Blogu PlayStation kilka grafik, które prezentują ulepszoną oprawę graficzną. Możemy też zobaczyć bezpośrednie porównanie dwóch ujęć.
Galeria (kliknij, aby powiększyć)
Dla tych, którzy pamiętają przyprawiające o szybsze bicie serca starcia z niemal niezniszczalnymi mini-bossami, mamy przyjemność zaprezentować nowe spojrzenie na dwóch potężnych wrogów Lary Croft: nieustępliwego Brązowego Byka i przerażającego Minotaura z The Last Revelation.
Tomb Raider IV-VI Remastered posiada oczywiście tryb fotograficzny, który będzie zawierał także stroje i pozy z poprzedniego pakietu. Funkcja została zaimplementowana tak, aby jej użycie było bezproblemowe nawet podczas dynamicznej walki. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie PlayStation.
Tomb Raider IV-VI Remastered trafi na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch oraz PC 14 lutego 2025 roku. Preordery są już dostępne.