Gra Microsoftu będzie prezentować się lepiej na sprzęcie konkurencji. Produkcja została ulepszona pod PS5 Pro

Gry
1101V
Sea of Thieves - debiut na PS5
Grzegorz Cyga | 18.11, 20:23

Rare wciąż ulepsza swoją flagową produkcję, która nie jest już dostępna jedynie na konsolach Xbox i komputerach z systemem Windows. Jednak to, że Sea of Thieves może otrzymać ulepszenie pod PlayStation 5 Pro, jest już niemałą niespodzianką. 

Minęło już kilka miesięcy odkąd Sea of Thieves trafiło na PlayStation 5 i odniosło spory sukces. Rare jednak nie osiadło na laurach i wciąż rozwija swoją produkcję. Najlepiej pokazuje to trwający 14. sezon wsparcia. Natomiast dziś deweloperzy udostępnili nową aktualizację i oprócz szeregu usprawnień wprowadziła ona zmiany, które docenią fani PlayStation.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po pierwsze gracze PC mogą teraz grać na padzie DualSense i dostosować w ustawieniach poziom haptycznych wibracji. Z kolei drugą i najważniejszą nowością jest wsparcie dla PlayStation 5 Pro. Dzięki temu gra będzie wyglądać i działać lepiej na najnowszej konsoli Sony.

Sea of Thieves wykorzystuje ulepszony sprzęt PlayStation 5 Pro, aby zapewnić poprawę wydajności podczas rozgrywki, zapewniając bardziej stabilne 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K. Gracze korzystający z trybu wydajności na obsługiwanych telewizorach doświadczą również bardziej stabilnej częstotliwości odświeżania 120 Hz w rozdzielczości 1080p.

Aktualizacja do Sea of Thieves na każdej platformie ma inny rozmiar:

  • Xbox Series X: 4.23 GB
  • Xbox Series S: 3.89 GB
  • Xbox One X: 4.23 GB
  • Xbox One: 3.89 GB
  • Microsoft Store: 3.8 GB
  • Steam: 2.37 GB
  • PlayStation 5: 1.24 GB
Źródło: Sea of Thieves

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper