Dragon Quest III HD-2D Remake z wybitnym startem w Japonii. Najnowszy ranking nie pozostawia złudzeń
Rok powoli zbliża się do końca. W gruncie rzeczy pisząc te słowa mam świadomość, że już zaledwie miesiąc dzieli nas od Bożego Narodzenia. Później szybki tydzień, Sylwester i możemy wchodzić w 2025. Nie ma więc wątpliwości, że przed nami końcówka bieżącego roku, a to oznacza, że premier wysokobudżetowych hitów nie będzie przybywać.
Czy oznacza to jednak, że całkowicie ich brakuje? Bynajmniej! I wystarczy spojrzeć w najnowszy ranking sprzedaży gier udostępniony przez Famitsu, który obejmuje fizyczne wydania w Kraju Kwitnącej Wiśni. W pierwszej dziesiątce znalazły się trzy nowe pozycje, ale warto zaznaczyć, że jedna z nich konkretnie rozbiła bank... Spójrzcie sami!
Sprzedaż gier w Japonii (11.11 - 17.11)
- [NS] Dragon Quest III HD-2D Remake – 641 195
- [PS5] Dragon Quest III HD-2D Remake – 180 575
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 32 762 (w sumie: 442,593)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 15 168 (w sumie: 78 609)
- [NS] Beyblade X: XONE – 9507
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 5784 (w sumie: 7 954 332)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 5647 (w sumie: 6 055 931)
- [NS] Minecraft – 4771 (w sumie: 3 676 339)
- [NS] Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven – 4551 (w sumie: 96 293)
- [NS] Luigi’s Mansion 3 – 4445 (w sumie: 1 051 401)
Co tu dużo mówić... Dragon Quest III HD-2D Remake zrobiło kapitalną robotę i dawno nie mieliśmy do czynienia z projektem, który w pierwszym tygodniu mógłby pochwalić się sprzedażą przekraczającą 800 tysięcy egzemplarzy (sumując rezultaty na Nintendo Switch oraz PlayStation 5). Wspomnieć warto tutaj również o Animal Crossing: New Horizons, które powolutku doczłapuje się do okrągłych ośmiu milionów. Zainteresowanie jest spore.