Gracze są wściekli! Rocznicowe PS5 i PS5 Pro są „zwracane do nadawcy”, a klienci obawiają się kradzieży
Rocznicowe wydanie PS5 trafiło na rynek w bardzo limitowanej wersji, a specjalny zestaw PS5 Pro nie został nawet udostępniony na całym świecie. Niektórzy klienci doświadczają jednak nieprzyjemnej sytuacji z przesyłkami.
Sony świętuje 30-lecie marki PlayStation na różne sposoby – a jednym z nich jest wydanie specjalnych wersji konsol i akcesoriów PlayStation w ramach specjalnej kolekcji. Wielu graczy dosłownie walczyło, by móc zamówić limitowane wydanie PS5 Pro z dodatkowymi sprzętami, a PS5 Slim w odświeżonym wydaniu również cieszył się gigantycznym zainteresowaniem.
Okazuje się jednak, że zamówienie konsoli nie gwarantowało otrzymania przesyłki. Jak wynika z relacji kilku graczy z różnych stanów USA, co potwierdza także redakcja Playstation Lifestyle, część paczek nie dociera pod wyznaczony adres.
Klienci, którym udało się zamówić konsole, wyczekiwali na kurierów i przyglądali się aktualizacji na stronie UPC. Nieoczekiwanie w wielu przypadkach otrzymywali oni komunikaty o „nieprawidłowości związanej z materiałami niebezpiecznymi”. Zgodnie z procedurami paczki miały zostać zwrócone do nadawcy.
Jeden z graczy sądził, że ma po prostu pecha, lecz po sprawdzeniu podobnego wątku na forum Reddit dostrzegł, że więcej osób z regionu mierzy się z podobnym problemem. Paczki, które miały być dostarczone z punktu kurierskiego w Ontario w Kalifornii zostały „zwrócone do nadawcy”.
Gracze mieszkający w różnych częściach USA kontaktowali się z UPS i PlayStation Support, ale obie firmy nie są w stanie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego przesyłki miały wrócić do nadawcy. Z tego powodu niektórzy podejrzewają kradzież rocznicowych wydań PlayStation 5 i PlayStation 5 Pro.
Redakcja Playstation Lifestyle twierdzi, że „wielu” klientów dotkniętych tym problemem kupiło bardzo limitowany pakiet PS5 Pro, choć kłopoty dotyczą także zamówień z PS5 Slim.