GTA 6 z wieloma nowoczesnymi technologiami. Gra będzie błyszczeć
Rockstar jeszcze nie podzieliło się drugim zwiastunem GTA 6, tymczasem jeden z deweloperów potwierdził istotne informacje dotyczące technologii zaimplementowanej do silnika RAGE.
Twórcy serii Grand Theft Auto oraz Red Dead Redemption rozwijają autorską technologię, a GTA 6 wykorzystuje najnowszą wersję Rockstar Advanced Game Engine. Na RAGE działają między innymi Rockstar Games Presents Table Tennis, Grand Theft Auto IV, Midnight Club: Los Angeles, Red Dead Redemption, Max Payne 3, Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption 2, a z jego uroków skorzysta także nadchodzące wielkimi krokami Grand Theft Auto VI.
Jeden z deweloperów GTA 6 pracujący na stanowisku głównego programisty silnika zaktualizował opis swoich obowiązków nad portalu LinkedIn i tym samym potwierdził implementację kolejnych funkcji w GTA 6.
Możemy mieć pewność, że specjalista, opisując technologię, miał na myśli pracę przy rozwoju Grand Theft Auto 6, gdyż ta informacja została dodana w poście.
Deweloper wskazał, że kierował integracją nowych technologii w silniku – w tym „ray tracingu, globalnego oświetlenia opartego na ray tracingu, proceduralnego generowania obiektów i środowisk gry”.
GTA 6 powinno zachwycić graczy wielkim, otwartym światem, a lokacje mogą zostać upiększone dzięki wykorzystaniu ray tracingu czy globalnego oświetlenia z RT. Tym samym gangsterska przygoda powinna podnieść poprzeczkę i zaoferować niezwykle efektowny
W przytoczonych obowiązkach nie bez powodu znalazła się wzmianka o PC. Jak wiadomo nowe Grand Theft Autro oficjalnie zmierza wyłącznie na PlayStation 5 i Xboksy Series X|S, lecz możemy oczekiwać, że w przyszłości trafi także na komputery osobiste.