Dragon Quest III HD-2D Remake dalej ze świetnymi wynikami w Japonii. Sprzedaż gry może cieszyć twórców
Ostatnie tygodnie każdego roku to zazwyczaj czas, w którym branża gier wideo łapie oddech po intensywnym okresie premier. Większość największych hitów już trafiła na rynek, a wydawcy koncentrują się na promocji świątecznej i wyprzedażach. Mimo to, rynek wcale nie zwalnia tempa – gracze chętnie sięgają po nowości, a także nadrabiają tytuły, które wcześniej mogli przeoczyć.
Trzeba bowiem pamiętać, że to, iż premiery stają się rzadsze, wcale nie oznacza, że sprzedaż gier siada – szczególnie w Japonii, gdzie lokalny rynek ma swoje unikalne dynamiki. Jak co tydzień, redakcja Famitsu podzieliła się najnowszym zestawieniem najlepiej sprzedających się gier z minionych dni. Jeśli więc jesteście ciekawi, jakie tytuły podbiły serca japońskich graczy, koniecznie sprawdźcie pierwszą dziesiątkę:
Sprzedaż gier w Japonii (18.11 - 24.11)
- [NS] Dragon Quest III HD-2D Remake – 70 993 (w sumie: 712 188)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 34 014 (w sumie: 476 607)
- [PS5] Dragon Quest III HD-2D Remake – 20 369 (w sumie: 200 944)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 9920 (w sumie: 88 529)
- [NS] Disney Music Parade: Encore 9260
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 9001 (w sumie: 6 064 932)
- [NS] Stray – 7779
- [NS] Momotaro Dentetsu World: Chikyuu wa Kibou de Mawatteru – 7482 (w sumie: 1 161 525)
- [NS] Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics – 5749
- [NS] Minecraft – 5706 (w sumie: 3 682 045)
Jak widzicie, w dalszym ciągu rządzi Dragon Quest III HD-2D Remake, który po zsumowaniu wyników z Nintendo Switch oraz PlayStation 5 zbliża się powoli do miliona fizycznych egzemplarzy w samym Kraju Kwitnącej Wiśni. Prócz tego, na dobrej drodze do przebicia 100 tysięcy jest Mario & Luigi: Brothership, choć w przypadku takiej marki to raczej formalność.