Super Mario Party Jamboree znów na szczycie sprzedaży w Japonii. Pół miliona przekroczone
Końcówka roku to w branży gier wideo czas lekkiego wyciszenia. Jasne, ten świat nie znosi próżni, więc nie ma nawet mowy o całkowitej stagnacji, ale faktem jest, że jeśli chodzi o liczbę premier - zwłaszcza tych z najwyższej półki - mamy do czynienia z mocnym zwolnieniem tempa i zmniejszeniem intensywności.
Czy jednak oznacza to całkowity brak produkcji do nabycia? Bynajmniej! I potwierdzają to różnego rodzaju zestawienia sprzedażowe. Trend oczywiście zakłada, że znacznie więcej w nich produkcji sprzed lat, po które wiele osób sięga, gdy pojawia się możliwość nadrabiania zaległości, ale na tym nie koniec. Zresztą, spójrzcie jak wyglądało to przed tygodniem w Kraju Kwitnącej Wiśni:
Sprzedaż gier w Japonii (25.11 - 02.12)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 56 032 (w sumie: 532 639)
- [NS] Dragon Quest III HD-2D Remake – 30 730 (w sumie: 42 918)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 12 766 (w sumie: 6 077 698)
- [PS5] Dragon Quest III HD-2D Remake – 11 909 (w sumie: 212 853)
- [NS] Momotaro Dentetsu World: Chikyuu wa Kibou de Mawatteru – 11 477 (w sumie: 1 173 002)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 11 380 (w sumie: 99 909)
- [NS] Minecraft – 8869 (w sumie: 3 690 914)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 8217 (w sumie: 7 968 172)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 6853 (w sumie: 5 627 325)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 6839 (w sumie: 1 470 570)
Co tu dużo mówić - Famitsu znów rzuciło światło na bardzo interesujące rezultaty z tamtych rejonów. Oczywistości nie brakuje, ale jestem przekonany, że kilka pozycji, a zwłaszcza ich lokaty, mogą zaskakiwać. Dajcie znać, w które z powyższych dzieł mieliście okazję pograć oraz jak je wspominacie po czasie!