Assassin's Creed Shadows to niesamowita i długa podróż. Twórca porównał długość fabuły do kultowych odsłon
W ostatnich latach Assassin's Creed to gry o sporych rozmiarach, przez co ukończenie ich potrafi zająć naprawdę wiele godzin. Nie inaczej będzie z Assassin's Creed Shadows.
Assassin's Creed Shadows to najnowsza część flagowej serii Ubisoftu. To kolejna pełnoprawna odsłona, co oznacza, że Ubisoft przygotował sporo zawartość, która wystarczy na wiele godzin. Potwierdził to dyrektor kreatywny podczas niedawnej sesji AMA, na której dowiedzieliśmy się m.in. tego, że deweloperzy przygotowali specjalną opcję skierowaną do miłośników liniowych opowieści.
Jednak ustawienie odgórnych decyzji raczej nie sprawi, że produkcja będzie krótka. Jonathan Dumont ujawnił, że długość głównej fabuły jest porównywalna z ostatnimi pełnoprawnymi częściami, czyli Assassin's Creed: Origins, Assassin's Creed Odyssey i Assassin's Creed Valhalla.
Długość gry jest zawsze trudna do oszacowania w grze z otwartym światem, ponieważ różni gracze będą mieli bardzo różne sposoby na konsumpcję zawartości. Myślę, że główna podróż w Shadows jest porównywalna do Origins/Odyssey i Valhalli. Jeśli chodzi o wybory, są one obecne, a niektóre z nich mają wpływ, ale odgrywają mniejszą rolę niż w Odyssey w głównej narracji.
Comment
byu/ubi-louu from discussion
inassassinscreed
Oznacza to, że gracze będą mogli poznać finał historii Yasuke i Naoe po 30, 45, a nawet 60 godzinach. I mowa tu raptem o samej głównej opowieści bez uwzględnienia wszelkich aktywności pobocznych.