Reklama

Cooldown Games odmieni rynek? Weterani założyli firmę, która ma wydawać gry dla zabieganych graczy

Gry
426V
Cooldown Games logo
Grzegorz Cyga | 12.12, 17:55

Kiedy pomyślimy, jakie firmy produkują gry wysokobudżetowe wśród wymienianych nazw prawdopodobnie nie zabraknie Warner Bros Games, Gearbox czy id Software. Tymczasem ich byli pracownicy, mogą sprawić, że w przyszłości wśród najważniejszych wydawców będzie Cooldown Games.

Cooldown Games to świeżo powstała, niezależna firma z siedzibą w Dallas w Teksasie, która zamierza wydawać gry niepochłaniające ogromnej ilości pieniędzy, dzięki czemu będą dopasowane do współczesnych graczy, a jednocześnie oferujące jakość premium, która pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Firma została założona przez 7 osób, ale za to bardzo doświadczonych, ponieważ w skład zespołu studia wchodzą: dyrektor ds. produktów Matt Charles, dyrektor biznesowy Erick Cobbs, dyrektor operacyjny Jackson Hardesty, dyrektor ds. przychodów Brad Schliesser, dyrektor ds. technologii Jimmy Sieben, kierownik marketingu Jeff Skal, a na jego czele stoi Steve Gibson, były prezes Gearbox Publishing.

W oficjalnym oświadczeniu opublikowanym na łamach VentureBeat, Gibson ujawnił, że Cooldown Games powstało z myślą o graczach, którzy z powodu intensywnego życia codziennego, nie mają wiele wolnego czasu. 

Kiedy założyliśmy Cooldown Games, szybko zdaliśmy sobie sprawę, że jest mnóstwo graczy takich jak my – i chcieliśmy znaleźć najlepsze tytuły, które bezproblemowo dopasują się do gorączkowej równowagi między pracą, grą a życiem prywatnym. Nasze produkcje pozwolą cieszyć się grami we własnym tempie bez konieczności inwestowania dużej ilości czasu na dołączenie lub nadrobienie zalogłości.

Nasz zespół jest przekonany, że racjonalne modele biznesowe będą długoterminową siłą Cooldown Games, a to może być odświeżającym kontrastem z wieloma ostatnimi trendami w branży. Moja pasja polegająca na pomaganiu twórcom gier w docieraniu do jak największej liczby graczy przy jednoczesnym upewnieniu się, że jest to satysfakcjonujące doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych, jest w centrum tego wszystkiego. 

Źródło: Gamesindustry.biz / VentureBeat.com

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper