Reklama

Czy Ubisoft ogarnął w końcu PS5 Pro? Test nowej aktualizacji wielkiego hitu

Gry
2006V
Ps5 Pro vs PS5 Slim
Bartosz Dawidowski | 13.12, 11:48

To była kompromitacja dla Ubisoftu i wizerunkowa wpadka dla PS5 Pro - Avatar wyglądał z pierwszą, dedykowaną nowej konsoli aktualizacją gorzej niż na standardowym modelu PS5. Sprawdźmy, jak sytuacja wygląda teraz.

O problemach z obrazem na PS5 Pro w Avatar: Frontiers of Pandora pisaliśmy szerzej tutaj. Ubisoft obiecał, że stworzy lepszą aktualizację dla PS5 Pro. Takie pliki zostały już opublikowane, a my możemy przyjrzeć się, jak Avatar prezentuje się teraz w porównaniu ze standardowym modelem PS5.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowy patch pozwala na wyłączenie skalowania obrazu PSSR, co nie było wcześniej możliwe na PS5 Pro. Dodatkowo możemy włączyć teraz tryb 30 fps i 40 fps.

Niestety to nadal tylko półśrodki. Okazuje się, że PSSR wciąż wygląda gorzej od standardowego FSR 3 w Avatar: Frontiers of Pandora. Redakcja GamingTech zwraca uwagę na to, że FSR 3 przegrywa z PSSR tylko podczas szybkiego przesuwania kamery. Prawie nic nie zmieniło się jednak w zakresie ogólnej niestabilności obrazu z włączonym PSSR, co wyraża się m.in. w intensywnym shimmeringu.

Co z wydajnością? "Tutaj nic się nie zmieniło" - stwierdza GamingTech. Gra na PS5 Pro wciąż gubi klatki animacji z zadanego poziomu 60 fps, tak jak na PS5.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Avatar: Frontiers of Pandora.

Źródło: https://youtu.be/WHTJOkg3rsg

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper