Super Mario Party Jamboree znów króluje w Japonii. Sprzedaż gier w minionym tygodniu
Koniec roku to czas, kiedy branża gier zwykle zwalnia tempo - nowości jest mniej, a gracze częściej sięgają po produkcje, które wcześniej przegapili. W tym okresie wielu decyduje się nadrabiać zaległości i powracać do największych hitów ostatnich miesięcy. W końcu kiedy jest ku temu lepsza opcja, niż w czasie posuchy...
Potwierdzają to najnowsze dane sprzedażowe z Japonii, które opublikował magazyn Famitsu. Zestawienie jasno pokazuje, że gracze intensywnie nadrabiają swoje backlogi, wybierając sprawdzone i lubiane tytuły. Choć konkurencja na liście była duża, to zmieściły się zaledwie dwie nowości, co sprzyjało powrotom starszych hitów na podium. Spójrzcie na pierwszą dyszkę minionego tygodnia:
Sprzedaż gier w Japonii (02.12 - 08.12)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 73 087 (w sumie: 605 726)
- [NS] Dragon Quest III HD-2D Remake – 58 741 (w sumie: 801 659)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 18 924 (w sumie: 6 096 622)
- [NS] Minecraft – 12 641 (w sumie: 3 703 555)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 11 341 (w sumie: 111 250)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 11 072 (w sumie: 7 979 244)
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 10 750 (w sumie: 323 504)
- [NS] HoneHoneZaurus X Chogattai Build & Battle – 10 393
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 9248 (w sumie: 5 636 573)
- [NS] Fantasian Neo Dimension – 9078
Jak można łatwo zauważyć, Super Mario Party Jamboree wróciło na szczyt zestawienia i ponownie cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Gra zanotowała najlepsze wyniki sprzedaży w ubiegłym tygodniu, pokazując, że Mario i spółka wciąż przyciągają rzesze fanów. Czy ktoś jest jednak zdziwiony taką popularnością imprezowego klasyka? A Wy, mieliście już okazję dołączyć do tej zabawy?