Super Mario Party Jamboree znów króluje w Japonii. Sprzedaż gier w minionym tygodniu

Gry
564V
Super Mario Party Jamboree
Kajetan Węsierski | 15.12, 15:30

Koniec roku to czas, kiedy branża gier zwykle zwalnia tempo - nowości jest mniej, a gracze częściej sięgają po produkcje, które wcześniej przegapili. W tym okresie wielu decyduje się nadrabiać zaległości i powracać do największych hitów ostatnich miesięcy. W końcu kiedy jest ku temu lepsza opcja, niż w czasie posuchy...

Potwierdzają to najnowsze dane sprzedażowe z Japonii, które opublikował magazyn Famitsu. Zestawienie jasno pokazuje, że gracze intensywnie nadrabiają swoje backlogi, wybierając sprawdzone i lubiane tytuły. Choć konkurencja na liście była duża, to zmieściły się zaledwie dwie nowości, co sprzyjało powrotom starszych hitów na podium. Spójrzcie na pierwszą dyszkę minionego tygodnia

Dalsza część tekstu pod wideo

Sprzedaż gier w Japonii (02.12 - 08.12)

  1. [NS] Super Mario Party Jamboree – 73 087 (w sumie: 605 726)
  2. [NS] Dragon Quest III HD-2D Remake – 58 741 (w sumie: 801 659)
  3. [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 18 924 (w sumie: 6 096 622)
  4. [NS] Minecraft – 12 641 (w sumie: 3 703 555)
  5. [NS] Mario & Luigi: Brothership – 11 341 (w sumie: 111 250)
  6. [NS] Animal Crossing: New Horizons – 11 072 (w sumie: 7 979 244)
  7. [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 10 750 (w sumie: 323 504)
  8. [NS] HoneHoneZaurus X Chogattai Build & Battle – 10 393
  9. [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 9248 (w sumie: 5 636 573)
  10. [NS] Fantasian Neo Dimension – 9078

Jak można łatwo zauważyć, Super Mario Party Jamboree wróciło na szczyt zestawienia i ponownie cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Gra zanotowała najlepsze wyniki sprzedaży w ubiegłym tygodniu, pokazując, że Mario i spółka wciąż przyciągają rzesze fanów. Czy ktoś jest jednak zdziwiony taką popularnością imprezowego klasyka? A Wy, mieliście już okazję dołączyć do tej zabawy?

Źródło: Nintendo Everything

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper