Obietnice fotorealistycznej grafiki? Marvel 1943: Rise of Hydra z nowymi szczegółami
Fabularny zwiastun z gry Marvel 1943: Rise of Hydra wyglądał genialnie. Teraz Amy Hennig opowiedziała nieco więcej o najnowszym projekcie.
20 marca tego roku mieliśmy okazję zobaczyć pierwszą prezentację debiutanckiego projektu studia Skydance New Media. Choć zespół powstał stosunkowo niedawno, to składa się z prawdziwych weteranów i weteranek branży gier. Na czele ekipy stoi twórczyni kilku kultowych produkcji (m.in. Legacy of Kain oraz Uncharted), chodzi oczywiście o Amy Hennig.
O Marvel 1943: Rise of Hydra wiemy niewiele, ale Amy Hennig udzieliła wczoraj wywiadu dla Entertainment Weekly, w którym zdradziła kilka dodatkowych informacji o nadciągającej grze. Twórcy planują zaoferować nam wiele różnych obszarów. Najważniejsze lokacje to okupowany Paryż oraz dżungle Wakandy, ale na tym sprawa się nie kończy, ponieważ pomiędzy znajdują się jeszcze inne nieujawnione miejsca.
Rozgrywka w Marvel 1943: Rise of Hydra ma zostać przedstawiona z czterech różnych perspektyw. Oznacza to, że przyjdzie nam wcielić się w cztery różne postacie, czyli: Kapitan Ameryka, Czarna Pantera, Gabriel Jones oraz Nanali.
Gracze będą wcielać się w całą czwórkę podczas różnych fragmentów historii, korzystając z ich unikalnych zestawów umiejętności.
Amy Hennig podkreśla, że kluczowe było zachowanie balansu między jakością rodem z filmu a akcją typową dla gry. Marvel 1943: Rise of Hydra stawia na fotorealistyczne wrażenia wizualne. Udostępnione w marcu materiały wyglądały rewelacyjnie, więc zobaczymy, jakie będą efekty końcowe.
Jako nowe studio próbujące dokonać przełomowych rzeczy w zakresie gier o filmowej jakości, staramy się zaprosić jak najwięcej osób, prezentując im coś, co już znają i kochają, ale w nowej formie
Entertainment Weekly opublikowało także nowe spojrzenie na scenerię Wakandy. Grafikę możecie zobaczyć poniżej. Premiera Marvel 1943: Rise of Hydra zaplanowana jest na 2025 rok.