Super Mario Party Jamboree kontynuuje podbój Japonii. Wyniki sprzedaży gier z minionego tygodnia
Końcówka roku to dla wielu graczy idealny czas na nadrabianie zaległych tytułów. W obliczu mniejszej liczby nowości, zarówno na sklepowych półkach, jak i w cyfrowych bibliotekach, popularność zdobywają produkcje, które zdążyły zaskarbić sobie sympatię fanów w poprzednich miesiącach. W końcu kiedy lepiej zabrać się za kupkę wstydu?
Potwierdza to najnowszy ranking sprzedaży w Japonii, opublikowany przez Famitsu. Zestawienie obejmuje dane z ostatniego tygodnia i jak zwykle dostarcza ciekawego wglądu w preferencje graczy z Kraju Kwitnącej Wiśni. Dominacja sprawdzonych hitów pokazuje, że nawet w okresie świątecznym starsze tytuły wciąż mają wiele do zaoferowania. Sprawdźcie pierwszą dyszkę:
Sprzedaż gier w Japonii (09.12 - 15.12)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 95 817 (w sumie: 701 543)
- [NS] Dragon Quest 3 HD-2D Remake – 54 924 (w sumie: 856 583)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 25 537 (w sumie: 6 122 159)
- [NS] Minecraft – 17 985 (w sumie: 3 721 540)
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 14 964 (w sumie: 338 468)
- [NS] Mario & Luigi: Brothership – 14 893 (w sumie: 126 143)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 13 742 (w sumie: 5 650 315)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 13 563 (w sumie: 7 992 807)
- [NS] Momotaro Dentetsu World: Chikyuu wa Kibou de Mawatteru – 12 330 (w sumie: 1 188 938)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 11 678 (w sumie: 1 490 940)
Jak widzicie, czołówkę dalej utrzymuje Super Mario Party Jamboree, które przekroczyło 700 tysięcy sprzedanych fizycznych egzemplarzy. Odnotować warto również kolejny duży krok Animal Crossing: New Horizons w stronę ośmiu milionów. Dajcie znać, które z powyższych produkcji mieliście okazję sprawdzić, a które wciąż przed Wami!