Twórcy Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii złożyli obietnicę. Bycie szalonym piratem nie jest najważniejsze
Patrząc na kolejne materiały promujące Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii można odnieść wrażenie, że nowa gra Ryu Ga Gotoku Studio zapowiada się na niezwykle szaloną przygodę. Chociaż możliwość stania się piratem dała twórcom nowe możliwości, nie zapomnieli oni o tym, co reprezentują gry z serii znanej powszechnie jako Yakuza.
Ostatnio twórcy Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii podzielili się ze światem nowymi fragmentami rozgrywki, które sugerują, iż najnowsza gra RGG Studio będzie najbardziej niepoważną odsłoną serii. Deweloperzy postanowili wypowiedzieć się na temat potencjalnych wątpliwości.
Od samego początku istnienia seria tworzona przez studio należące do Segi zachowywała równowagę pomiędzy powagą i realizmem a poczuciem humoru. Chociaż szczegóły na temat historii wciąż są trzymane w tajemnicy, producent gry Ryosuke Horii w rozmowie z Automaton Media zapewnił, że osoby zainteresowane nadchodzącą produkcją, mogą być pewne, że w Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii będzie podobnie.
Stanie się piratem nie jest celem samym w sobie – jest kilka celów, a gra przedstawia pełen pasji postęp w kierunku tych celów, a także pogłębianie więzi Majimy z przyjaciółmi. Wygłupy nie są głównym punktem – w centrum wszystkiego jest męski dramat. Oczywiście, jest kilka szalonych momentów, w których można zboczyć z drogi, ale ogólnie uważam, że jest to prosta opowieść o pełnym pasji mężczyźnie.
Elementy humoru i absurdu są obecne w odsłonach Like a Dragon od dawna i osoby, które miały z nimi styczność, doskonale wiedzą, że wiele z nich nie tylko jest częścią aktywności, które są opcjonalne, ale też wynikają z tego, że gry od Ryu Ga Gotoku silnie opierają się na postaciach i to ich osobowość wpływa na to, jaki charakter będzie miała dana produkcja. Dlatego z racji tego, że protagonistą tej części jest nieprzewidywalny Goro Majima, twórcy mogli pozwolić sobie na nieco więcej szaleństwa.
Jest pewien rodzaj wyjątkowości, który można osiągnąć tylko z Majimą i nie jest to możliwe w przypadku Kiryu. Gdybyśmy więc tego nie wykorzystali, nie byłoby sensu mieć Majimy jako głównego bohatera. Dlatego też zatarliśmy granice między rzeczywistością nieco bardziej niż w przypadku Kiryu, mając nadzieję, że zaoferujemy graczom bogatą akcję, która jest pełna różnorodności.
Z kolei producent serii, Hiroyuki Sakamoto zauważył, że Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii od strony rozgrywki stanowi rozwinięcie tego, co w 2023 zaoferowała poświęcone Kazumie Kiryu, Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name.
Stworzyliśmy Pirate Yakuza in Hawaii. aby ewoluowała na podstawie akcji z Like a Dragon Gaiden, jednocześnie wykorzystując dziwactwa Majimy. W rezultacie uważam, że stworzyliśmy najbardziej ekscytującą grę akcji z całej serii. Walki są super zabawne i mają spory potencjał, by je powtarzać.