Netflix zmienia strategię. Tylko znane marki i rozwój chmury

Gry
878V
Netflix / Gry
Łukasz Musialik | Wczoraj, 16:35

Netflix ujawnił nowy kierunek rozwoju gier mobilnych podczas prezentacji wyników finansowych za czwarty kwartał. 

Platforma zamierza skupić się na kilku kluczowych gatunkach, w tym grach narracyjnych bazujących na znanych IP, tytułach imprezowych, produkcjach dla dzieci oraz znanych markach pokroju Grand Theft Auto.

Dalsza część tekstu pod wideo

Squid Game: Unleashed, pierwsza darmowa gra Netflixa niewymagająca subskrypcji, jest na dobrej drodze, by stać się najpopularniejszym tytułem w portfolio firmy. Greg Peters, współdyrektor generalny, przyznaje jednak, że wpływ gier na utrzymanie subskrybentów pozostaje "relatywnie niewielki", podobnie jak inwestycje w ten segment w porównaniu z budżetem przeznaczonym na treści filmowe.

Netflix planuje rozszerzyć dostępność swoich gier na wszystkie typy urządzeń, kontynuując testy usługi w gry chmurze na TV. Firma widzi w grach imprezowych następcę tradycyjnych planszówek i teleturniejów, a w segmencie gier dla dzieci chce wyróżnić się brakiem reklam i mikropłatności.

Pomimo niedawnego zamknięcia studia AAA (Team Blue) i zmian kadrowych, Netflix zapowiada wprowadzanie coraz ambitniejszych tytułów, celując w rynek wart około 140 miliardów dolarów (z wyłączeniem Chin i Rosji).

Źródło: mobilegamer.biz

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper