Insomniac Games nie zwalnia tempa po odejściu założyciela. Nowi szefowie mają już plan działania
Zaszły spore zmiany w składzie Insomniac Games, jednak nowi szefowie mają już przydzielone zadania. Chad Dezern, Ryan Schneider oraz Jen Huang ujawnili, na czym będą się aktualnie skupiać.
Niedawno PlayStation ogłosiło, że studio, które dało nam tak wspaniałe serie, jak Spyro the Dragon, Ratchet & Clank czy w końcu Marvel's Spider-Man, traci swojego założyciela i prezesa. Ted Price po 30 latach pracy zdecydował się przejść na emeryturę.
Chociaż do ostatniego dnia w studiu zostało jeszcze trochę czasu, Price wyznaczył już swoich następców, którymi zostali wieloletni pracownicy. Każdy z nich ma inne zadania, co ma pozwolić firmie zachować stabilność i ciągłość działania oraz pokazywać, że w Insomniac Games liczy się współpraca, o czym wspomniał odpowiedzialny za zarządzanie treścią, zewnętrznymi partnerstwami, biznesowymi operacjami czy strategię produktu Jen Huang.
Pracujemy razem każdego dnia. Współpracujemy przy rozwiązywaniu problemów ze wszystkimi Insomniac, jest to coś, co cały czas aktywnie wzmacniamy. Wspólnie rozwiązujemy problemy. Każdego dnia pokazujemy się z jak najlepszej strony w studiach. Wspaniałe jest to, że mamy jednolitą, wspólną wiarę w naszą wizję i misję jako studia, i używamy tego jako światła przewodniego w sposobie, w jaki podejmujemy decyzje i jak pracujemy ze wszystkimi tutaj.
Chat Dezern będzie nadzorował pracę deweloperów, ustalał im cele produkcyjne i odpowiadał za długofalową strategię danego projektu.
Moja rola polega na wspieraniu naszych grup kreatywnych i deweloperskich, które tworzą gry z silną wizją, fascynującą fabułą, zabawną rozgrywką i wysokim stopniem dopracowania. Naszą główną rzeczą do zrobienia w pierwszej kolejności jest zapewnienie ciągłości. Chcemy nadal rozwijać to, co zaczęliśmy i naprawdę dostarczać światu wspaniałe gry.
Natomiast Ryan Schneider ma kierować komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, zarządzać współpracą z wieloma zespołami PlayStation Studios, SIE i Marvel oraz wspierać zespoły zajmujące się wspólnymi zasobami studia, takimi jak społeczność czy podstawowe technologie.
Jesteśmy bardzo świadomi oczekiwań fanów i staramy się je spełniać, a nawet przekraczać je każdą grą, który tworzymy i chcemy po prostu kontynuować tę passę razem. Wiemy, co sprawia, że Insomniac jest wyjątkowe i wiemy, czego potrzeba, abyśmy mogli ewoluować i prosperować w przyszłości.
Aktualnie nowi szefowie będą pracować nad obecnymi już projektami takimi jak będący w produkcji Marvel's Wolverine. Jednak Dezern nie zdecydował się ujawnić żadnych nowych szczegółów na temat wyczekiwanej produkcji.
Ogłosiliśmy Wolverine'a i chcielibyśmy o nim więcej porozmawiać, ale dzisiaj musimy być jak Logan i zachować stoicki spokój, dopóki nie nadejdzie czas, aby wyskoczyć z pazurami. Mimo że stłumiliśmy już podekscytowanie, musimy się tego trzymać. To wszystko, co możemy dziś powiedzieć o naszych nadchodzących projektach.
Chociaż tworzenie gier pozostaje głównym zadaniem studia, Ryan Schneider dał do zrozumienia, że nowe kierownictwo Insomniac Games jest zainteresowane ponowną możliwością przeniesienia swoich marek na duży ekran.
Wracam myślami do filmu "Ratchet & Clank" sprzed kilku lat. I w pewnym sensie zaczęliśmy to robić wcześnie. Zatem, oczywiście, jesteśmy zainteresowani tego rodzaju rzeczami, a Ratcheta i Clanka szczególnie uwielbiamy.