Monster Hunter Wilds zapowiada się emocjonująco! Capcom zdradza kolejne szczegóły

Zbliżająca się premiera Monster Hunter Wilds przynosi kolejne informacje prosto od zespołu Capcom.
Jak ujawnił reżyser gry, Yuya Tokuda, tym razem potwory mają dysponować większą pulą zdrowia, a świat gry będzie znacznie “żywszy”, dzięki czemu gracze nie będą się nudzić.
Nie oznacza to jednak, że starcia będą ciągnąć się w nieskończoność – twórcy wprowadzili bowiem Precision Mode, który pozwoli na precyzyjne celowanie i potężne ciosy zwane Focus Strikes. Te z kolei otwierają drogę do nowych form ataku, w tym uderzania w odsłonięte, zranione miejsca na ciele potwora, zadając miażdżące obrażenia. Tokuda wyjaśnia, że “pasek energii” bestii ma zbalansować nowe możliwości.




Po testach okazało się, że potwory muszą być nieco wytrwalsze, aby gracze w dalszym ciągu czuli satysfakcję z dobrze przeprowadzonej walki – tłumaczy reżyser.
Nie chodzi więc o wydłużanie czasu polowań, lecz o nadanie im intensywności i zapewnienia krótszych, lecz bardziej dynamicznych „pętli akcji”. Podobna filozofia przyświeca również pracom nad Focus Strikes, które zostały zróżnicowane - zależnie od rodzaju broni.Niestety, w trakcie otwartej bety niektóre bronie okazały się zbyt potężne, inne zaś niedomagały – Capcom przyznał, że dopiero w finalnej wersji gry doczekamy się lepiej wyważonych parametrów.
Co ciekawe, zbliżająca się druga beta, zaplanowana na luty, nie wprowadzi jeszcze nowych zmian w balansie gry, lecz zaoferuje przynajmniej nową bestię do upolowania. Oficjalna premiera Monster Hunter Wilds odbędzie się 28 lutego na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.
Twórcy obiecują, że pomimo większej puli punktów życia potwory wciąż będzie można pokonać w emocjonujących starciach, a kluczowa będzie precyzja i taktyka łowców. Pozostaje zatem czekać, czy ta unikalna kombinacja sprawi, że kolejne polowania będą jeszcze bardziej dynamiczne i co najważniejsze - niezapomniane.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.