Zmiany w Bend Studio. Studio żegna się z osobami, które pracowały nad anulowaną grą PlayStation
Chociaż Bend Studios zapewniało, że anulowanie ich nowej gry nie wpłynie na przyszłość studia, wygląda na to, że prawda jest zupełnie inna.
Serwis Game Developer ujawnił, że dwa tygodnie po skasowaniu projektu, Bend Studios zwolni część pracowników.
Studio miało unieważnić dotychczasowe umowy z projektantami poziomów i mechanik, którzy zostali zatrudnieni do niezapowiedzianej produkcji. Jedynie kilku wybranych ma zostać w firmie i otrzymać umowę na pełny etat. Reszta osób ma utracić pracę po 14-tym lutym.
Game Developer pozyskał tę informację od kilku projektantów, których tożsamość nie została podana. Nie wiadomo również, ile osób dotknęły roszady w Bend Studios. Jednak pewne jest, że wśród nich znalazł się Benjamin Voter. Były level designer niedawno za pośrednictwem serwisu LinkedIn ogłosił, że po blisko 3 latach stracił pracę.
Z przykrością stwierdzam, że zostałem zwolniony z Bend Studio jako projektant poziomów. Począwszy od 2022 roku, zaraz po studiach, miałem zaszczyt pracować z pracowitym i oddanym zespołem w Bend. To była świetna zabawa każdego dnia, gdy przychodziłem do pracy (nawet jeśli było to tylko 30 stóp od mojego łóżka) i nauczyłem się tak wiele od tak wielu ludzi. Życzę wszystkim w studiu wszystkiego najlepszego i będę Wam kibicował z boku!
Choć jest to przykre, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co przyniesie przyszłość dzięki umiejętnościom, które zdobyłem w Bend! W związku z tym, jeśli ktoś ma jakieś możliwości lub dostępne zasoby, skontaktuj się ze mną. Jestem projektantem gier ze specjalizacją w projektowaniu poziomów i posiadam umiejętności w językach Maya, Unreal i Unity.