Black Myth: Wukong to prawdziwy fenomen. Małpi Król pobił kolejny rekord i doczekał się własnego sklepu

Gry
1298V
Black Myth Wukong - Małpi Król na sterydach
Grzegorz Cyga | Dzisiaj, 17:45

Black Myth: Wukong okazał się wielkim hitem i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miał przestać zdobywać kolejnych fanów. 

Black Myth: Wukong był pierwszym dużym projektem studia Game Science, lecz zdołało zwrócić na siebie uwagę graczy na całym świecie. Nie jest jednak tajemnicą, że największym zainteresowaniem cieszy się on w Chinach. Jest ono tak duże, że mimo iż, minęło już sporo czasu od premiery, popyt na ten tytuł wciąż jest spory. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Serwis Niko Partners ujawnił, że Black Myth: Wukong sprzedał już 25 milionów egzemplarzy, a warto przypomnieć, że 20 milionów tytuł uzyskał w pierwszym miesiącu i za 25% tego wyniku odpowiadają inne kraje niż Chiny. Jednak zainteresowanie grą w ojczyźnie jest tak duże, że największa w Chinach platforma e-commerce, Alibaby Tmall, 15 stycznia uruchomiła sklep posiadający wyłącznie produkty nawiązujące do Black Myth Wukong. 

Aktualna oferta została podzielona na 30 kategorii, w skład których wchodzą m.in. figurki i różnego rodzaju akcesoria, z czego już wyprzedano produkty z sześciu działów. Serwis Yicai Global ujawnił, że chociaż przez to czas dostawy wydłużył się do 90 dni, sklep wygenerował w ciągu trzech dni od otwarcia 410 tysięcy dolarów. Warto również zwrócić uwagę na to, że Game Science tworzy dedykowany zespół, który będzie projektował, produkował i sprzedawał własne gadżety z Black Myth: Wukong.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Black Myth: Wukong.

Źródło: Game World Observer

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper