Black Myth: Wukong to prawdziwy fenomen. Małpi Król pobił kolejny rekord i doczekał się własnego sklepu
Black Myth: Wukong okazał się wielkim hitem i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miał przestać zdobywać kolejnych fanów.
Black Myth: Wukong był pierwszym dużym projektem studia Game Science, lecz zdołało zwrócić na siebie uwagę graczy na całym świecie. Nie jest jednak tajemnicą, że największym zainteresowaniem cieszy się on w Chinach. Jest ono tak duże, że mimo iż, minęło już sporo czasu od premiery, popyt na ten tytuł wciąż jest spory.
Serwis Niko Partners ujawnił, że Black Myth: Wukong sprzedał już 25 milionów egzemplarzy, a warto przypomnieć, że 20 milionów tytuł uzyskał w pierwszym miesiącu i za 25% tego wyniku odpowiadają inne kraje niż Chiny. Jednak zainteresowanie grą w ojczyźnie jest tak duże, że największa w Chinach platforma e-commerce, Alibaby Tmall, 15 stycznia uruchomiła sklep posiadający wyłącznie produkty nawiązujące do Black Myth Wukong.
Aktualna oferta została podzielona na 30 kategorii, w skład których wchodzą m.in. figurki i różnego rodzaju akcesoria, z czego już wyprzedano produkty z sześciu działów. Serwis Yicai Global ujawnił, że chociaż przez to czas dostawy wydłużył się do 90 dni, sklep wygenerował w ciągu trzech dni od otwarcia 410 tysięcy dolarów. Warto również zwrócić uwagę na to, że Game Science tworzy dedykowany zespół, który będzie projektował, produkował i sprzedawał własne gadżety z Black Myth: Wukong.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Black Myth: Wukong.