Monster Hunter Wilds nie wystawi komputerów na próbę. Capcom obniżył wymagania sprzętowe

Monster Hunter Wilds ma być najbardziej ambitną odsłoną serii. Wygląda na to, że będzie również najbardziej wymagającą.
Niedawno Capcom udostępnił narzędzie, które pozwala graczom sprawdzić, czy Monster Hunter Wilds będzie dobrze działać na posiadanych komputerach. Okazuje się, że nie bez powodu, ponieważ sprzętowe specyfikacje uległy pewnej zmianie.
Kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że wymagania nie będą niskie, lecz najwyraźniej nie były to ostateczne rekomendacje. Z racji tego, że zbliżają się otwarte testy gry, przy okazji udostępniania Monster Hunter Wilds Benchmark, Capcom podało nowe rekomendacje, których liczba zwiększyła się do 4.




Chociaż każda konfiguracja wspiera najnowsze technologie NVIDIA DLSS 3.7, AMD FSR 3.1, są one słabsze od tego, co podawano w zeszłym roku. Jest to dowód na to, że twórcy wysłuchali graczy i ostatnie miesiące poświęcili na dodatkową optymalizację produkcji.
Minimalne wymagania sprzętowe

Zalecane wymagania sprzętowe

Wysokie wymagania sprzętowe

Rekomendowana konfiguracja dla Ultra

Oprócz tego Capcom podzielił się informacjami na temat ulepszeń przygotowanych z myślą o PlayStation 5 Pro, które zostaną udostępnione wraz z premierową aktualizacją. Dzięki wykorzystaniu PSSR ulepszone zostały tryby jakości, który wspiera Ray Tracing, oraz wydajności, co zostało zaprezentowane na dedykowanych materiałach filmowych.
- Ray Tracing - 4K (rozdzielczość renderowania 3072 x 1728) przy 30 FPS
- Wydajność - skalowane 4K (1920 x 1080 do 3840 x 2160) przy 60 FPS
Deweloperzy przygotowali również opcję zbalansowaną, która oferuje rozdzielczość 1920 x 1404 skalowaną do 3840 x 2160 przy 40 FPS i włączonym ray tracingu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.