Monster Hunter Wilds to graficzny downgrade? Nie słabną kontrowersje przed premierą

Gry
2430V
Monster Hunter Wilds
Bartosz Dawidowski | 12.02, 13:00
PS5 XSX|S PC

Nie słabną kontrowersje po publicznych testach Monster Hunter Wilds. 

Testy Monster Hunter Wilds przyciągnęły do siebie na Steam ogromną rzeszę graczy (nawet więcej niż bardzo udana premiera Kingdom Come 2). Część osób, które sprawdzały Monster Hunter Wilds, twierdzi po zabawie, że gra wygląda... gorzej od Monster Hunter World.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poniżej czeka na was filmik udowadniający, że przynajmniej na PC opowieści o graficznym downgradzie można wsadzić między bajki. YouTuber Blunty uruchomił Monster Hunter Wilds oraz World na tej samej konfiguracji PC, z ustawieniami Ultra i zestawił ze sobą dwie wielkie gry Capcomu. Monster Hunter Wilds występuje w tym porównaniu nawet z pomniejszonymi detalami cieni (nie wszystkie opcje ustawiono na Ultra, ze względu na wydajność). Wydanie World działa w porównaniu z opcjonalnymi teksturami HD.

Jeśli chodzi o optymalizację, to Capcom faktycznie ma przed sobą jeszcze trochę pracy. Do premiery zostało już bardzo niewiele czasu, więc pewnie dalsze ulepszenia kodu gry będą wdrażane już w aktualizacjach po premierze, tak jak w przypadku Dragon's Dogma 2, które debiutowało z kiepską animacją, a po kilku miesiącach uzyskało satysfakcjonującą płynność framerate'u, również na PS5 i XSX.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.

Źródło: https://youtu.be/o8R9u0u50vI

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper