Max zalicza dużą zmianę. Warner Bros. Discovery rozpoczął kolejny rebranding platformy

Warner Bros. Discovery po raz kolejny dokonał zmiany, która dotyczy platformy streamingowej Max. Z pewnością wpłynie ona na wizerunek serwisu.
W ostatnich latach Warner Bros. Discovery funduje fanom streamingu wiele wrażeń. Emocji dostarczają nie tylko produkcje, które zasilają bibliotekę, ale też regularne zmiana planów wobec usługi. Firma już szykuje kolejną.
Chociaż tym razem Max się nie przekształci w nowy twór i nie porzuci swej nazwy, zdecydowanie zmieni to, jak wygląda i jest kojarzony. Warner Bros. Discovery postanowiło zmienić kolorystykę Maxa. Wpłynie ona nie tylko na logo serwisu streamingowego, ale także cały jego wygląd, co już można zaobserwować po zalogowaniu przez przeglądarkę czy aplikację. Nowe barwy będą również obecne w kampaniach marketingowych.




Włodarze zdecydowali się porzucić wyrazisty miks koloru niebieskiego oraz białego i zastąpić go połączeniem czerni i bieli. Jest to bez wątpienia nawiązanie do tego, jak przez lata prezentował się znak HBO. Barwy te były symbolem jakości prezentowanej przez oryginalne filmy i seriale produkowane przez tę stację telewizyjną. Wygląda więc to na sygnał, iż za sprawą kolejnego rebrandingu, Max ma wrócić do dawnych korzeni. Aczkolwiek nie zdecydowano się na ponowne umieszczenie HBO w nazwie.
Warner Bros Discovery is rebranding Max from using blue color to likely some combination of black & white.
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) February 18, 2025
(Source: https://t.co/SOf3tqS7D6) pic.twitter.com/8hCz6Xq9x3
Zmiany są wprowadzane przez nową dyrektorkę marketingu, Shaunę Spenley, która w 2024 roku przeszła z Riot Games do Warner Bros. Discovery, Nie jest to jednak jej pierwsze zetknięcie się ze światem streamingu, gdyż w latach 2005-2020 pracowała w Netfliksie, gdzie pełniła podobną funkcję, co teraz w WBD, gdyż była wiceprezeską ds. marketingu i reklamy.