Split Fiction z unboxingiem wyjątkowej edycji. Nietypowy sposób Electronic Arts na zaproszenie do wspólnej gry

Electronic Arts już w tym tygodniu wypuści na rynek nową grę od Hazelight Studios. Podobnie jak inne dzieła tego studia, Split Fiction jest produkcja stawiającą na kooperację, dlatego wydawca próbuje pomóc znaleźć partnera do wspólnej zabawy.
Split Fiction to kolejny tytuł kooperacyjny od Hazelight Studios, który już 6 marca trafi na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Tym razem gracze wcielą się w dwie autorki opowiadań osadzonych w odmiennych gatunkach, Mio i Zoe, które muszą współpracować, aby zachować własne wspomnienia.
Gra zadebiutuje już za kilka dni i będzie można ją ograć zarówno w lokalnym trybie, jak i przez sieć. Deweloperzy nie chcą ograniczać odbiorców i niedawno zapowiedzieli, że Split Fiction obsługuje cross-play i oferuje przepustkę, która drugiej osobie pozwoli zapoznać się z produkcją bez konieczności kupowania własnego egzemplarza.




Jednak deweloperzy nie ograniczyli się tylko do przygotowania zwiastuna, który promuje tę funkcję. Electronic Arts opublikowało nietypowy unboxing, ponieważ w materiale odpakowywana jest edycja gry, która nie istnieje w rzeczywistości.
Brak fizycznego wydania z osobistym kompanem nie jest jednak problemem, który uniemożliwia udział w nowej przygodzie. Najnowsza reklama ma zachęcić klientów do dołączenia do oficjalnego Discorda studia, na którym zainteresowani bez trudu znajdą towarzysza do wspólnej przygody.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Split Fiction.