The Last of Us sezon 2 już bije rekordy. Zwiastun uzyskał lepsze wyświetlenia niż sezon 1

The Last of Us sezon 2 budzi tak duże zainteresowanie, że serial nie musiał powrócić na Max, aby pobić rekordy oglądalności. Ludzie oszaleli na punkcie zwiastuna.
Drugi sezon The Last of Us to jedna z najważniejszych premier na platformie Max w najbliższym czasie. Oryginalna produkcja HBO stworzona na podstawie popularnych gier studia Naughty Dog o tej samej nazwie, co serial budzi wielkie oczekiwania, o których przekonała się już jedna z aktorek, które pojawią się w nowym sezonie. Wyświetlenia ostatniego zwiastuna potwierdzają, że wokół produkcji jest ogromne zainteresowanie.
Kongolemerat Warner Bros. Discovery, do którego należą Max i HBO, ujawnił, że najnowszy trailer zgromadził już 158 milionów wyświetleń i to w ciągu trzech dni, gdyż został on pokazany podczas sobotniego panelu w ramach SXSW.




In its first three days, the trailer for #TheLastOfUs season 2 has shattered records, amassing 158M global views across platforms and securing its spot as HBO and Max Original's most-watched trailer.
— Warner Bros. Discovery (@wbd) March 12, 2025
Season 2 of The Last of Us debuts Sunday, April 13 on @HBO and @StreamOnMax. pic.twitter.com/aDmsuYZIKZ
Tym samym zwiastun cieszy się o 160% większym zainteresowaniem niż dotychczasowe materiały, a także cały debiutancki sezon. Według statystyk, pierwsze odcinki, które ukazały się w 2023 roku, obejrzało średnio prawie 32 miliony widzów na różnych platformach w USA, przy czym sam finał obejrzało 8.2 miliona osób.