PlayStation szykuje grę, która trafi na trudny rynek. Fani nie będą zachwyceni

PlayStation najwidoczniej nie rezygnuje z gier nastawionych na sieciową rozgrywkę. Najnowsze ogłoszenie o prace zdradza ciekawą wiadomość.
Sony zainwestowało sporo czasu i duże środki, by zaoferować ciekawe gry-jako-usługi, ale korporacja aktualnie nie może mówić o wielu sukcesach w tym segmencie. Tylko nieliczne produkcje osiągnęły zadowalające wyniki.
Sony jednak nie rezygnuje. Producent w 2025 roku skupia się oficjalnie na dwóch grach (Death Stranding 2 i Ghost of Yotei), ale w przyszłości na rynku może pojawić się kolejna produkcja nastawiona na sieciową rozgrywkę.




Japońska korporacja poszukuje kierownika ds. projektowania UX/UI, który zajmie się sieciową produkcją nastawioną na rozgrywkę e-sportową. PlayStation od dawna nie posiadało takiej gry w swoim katalogu.
MILE WIDZIANE UMIEJĘTNOŚCI
Doświadczenie w tworzeniu gier na różne platformy (PC, konsole, urządzenia mobilne)
Doświadczenie z globalnymi rynkami gier i konkurencyjnym rynkiem gier/esportu
Doświadczenie z gatunkami gier multiplayer
Znajomość programowania przy użyciu silnika Unreal Engine
Ogłoszenie o prace sugeruje, że nowe IP PlayStation będzie pełne różnorodnych postaci, a sama produkcja ma oferować mocne nastawienie na sieciową rozgrywkę – projektant ma zadbać o to, by gracze mogli bez problemu dołączać do rozgrywki.
Czy Twoją misją jest tworzenie gier, które łączą graczy w głęboko zaangażowane społeczności? Czy chciałbyś pracować nad czymś komediowym z beztroskimi i kapryśnymi postaciami? Czy zachwycają Cię interfejsy gier, które sprawiają, że granie ze znajomymi jest bezproblemowe? Czy spędzasz czas na analizowaniu trendów w projektowaniu interakcji i UX gier?
Jako lider ds. projektowania UX/UI będziesz kierować UX niezapowiedzianego projektu od prototypu do produkcji, od wczesnego planowania technicznego i przepływów użytkowników, testowania gry i dostosowywania interfejsu użytkownika gry. Co najważniejsze, będziesz pracować z zabawnym, oddanym i pełnym pasji zespołem interdyscyplinarnym, który poświęca się przekształcaniu kreatywnego marzenia w nową franczyzę w PlayStation.
Jest to bez wątpienia ciekawa sytuacja, ponieważ aktualnie PlayStation nie posiada w swoim katalogu gry nastawionej na rywalizację i e-sport. Jak jednak widać producent może nas w przyszłości bardzo mocno zaskoczyć.