Grind nie jest wymagany. Twórca The First Berserker opowiada o zdobywaniu i zmianie przedmiotów

Twórca The First Berserker: Khazan uspokaja graczy, którzy martwią się koniecznością grindowania. Farmienie przedmiotów nie będzie wymagane, a wyposażenie będziemy zmieniać naprawdę często.
Ostatnio dowiedzieliśmy się, że studio Neople zdecydowało się nieco ułatwić początek rozgrywki w The First Berserker: Khazan. Bazując na opiniach z dema, firma zadbała o możliwość obniżenia poziomu trudności, jeśli gracz zginie wielokrotnie przed dotarciem do pierwszego bossa. Serwis Games Radar podzielił się właśnie kolejnymi szczegółami z niedawno przeprowadzonego wywiadu z reżyserem gry.
Jak dobrze wiadomo, The First Berserker: Khazan składa się z misji. Po zakończeniu zadania gracz trafia do kolejnego obszaru, a ukończone misje można rozegrać ponownie. W trakcie podróży gracze będą zdobywać całą masę różnych przedmiotów, które będą miały kluczowy wpływ na siłę Khazana. Junho Lee uspokaja jednak, że tytuł nie będzie wymagać od graczy poświęcania godzin na wyfarmienie przedmiotów, żeby poradzić sobie z jakimś wyzwaniem.




Jeżeli zależy nam na maksymalnych wynikach, to oczywiście możemy grindować, lecz jest to w pełni opcjonalne.
Gracze nie muszą grindować, aby zdobyć przyzwoite przedmioty i robić postępy w grze. Jeśli jednak chcą dopracować swój styl gry, mają możliwość farmienia określonych zestawów przedmiotów lub korzystania z różnych systemów w celu dalszej optymalizacji buildu na wyższych poziomach.
Przedmioty w The First Berserker posiadają bonusy setowe, wiec zebranie całego zestawu zapewni potężne premie. Koreańczyk podkreśla jednak, że gracze będą często zmieniać cały ekwipunek. Nawet co jedną misję.
Spodziewajcie się zmiany całego wyposażenia raz na jedną misję główną.
The First Berserker: Khazan trafi na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC już 27 marca.