Monster Hunter Wilds dalej rządzi w Japonii. Ranking sprzedaży gier z jawnym faworytem

Kolejne dni marca upływają pod znakiem nadrabiania zaległości i łapania oddechu przed kolejnymi dużymi premierami. Gracze na całym świecie coraz częściej sięgają po tytuły, które mogli przegapić w natłoku lutowych debiutów, a trend ten doskonale widać także na japońskim rynku.
Dowodzi tego najnowszy ranking sprzedaży przygotowany przez redakcję Famitsu, który obejmuje wyniki z ostatniego tygodnia. Co ciekawe, tym razem w pierwszej dziesiątce pojawiła się tylko jedna nowość, a wśród najchętniej wybieranych tytułów dominują dobrze znane marki. To wyraźny sygnał, że gracze w Japonii wciąż są mocno przywiązani do sprawdzonych produkcji i chętnie po nie sięgają. Zresztą, spójrzcie sami:
Sprzedaż gier w Japonii (10.03 - 16.03)




- [PS5] Monster Hunter Wilds – 40 632 (w sumie: 742 869)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 8772 (w sumie: 1 228 548)
- [NS] Suikoden 1 & 2 HD Remaster – 7330 (w sumie: 46 214)
- [NS] Donkey Kong Country Returns HD – 6938 (w sumie: 232 050)
- [NS] Minecraft – 5851 (w sumie: 3 832 963)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 5590 (w sumie: 6 283 003)
- [NS] Pokemon Scarlet / Violet – 4351 (w sumie: 5 538 030)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 3794 (w sumie: 8 089 216)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 3048 (w sumie: 5 732 749)
- [NS] Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Fullland of Water and Light – 2524
Na pierwszym miejscu już trzeci tydzień króluje Monster Hunter Wilds, które w kolejnym tygodniu od premiery dorzuciło kolejne 40 000 sprzedanych egzemplarzy. Capcom może być zadowolony - gra nie tylko zaliczyła mocne otwarcie, ale także utrzymuje tempo, wciąż ciesząc się ogromnym zainteresowaniem w Kraju Kwitnącej Wiśni.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.