Rockstar Games zmienia taktykę wobec Grand Theft Auto VI. Kiedy pojawią się nowe materiały?

Grand Theft Auto VI jest najbardziej wyczekiwaną premierą nie tylko 2025 roku, ale dosłownie całej generacji. Take-Two doskonale o tym wie, dlatego nie ma zamiaru zmarnować takiego potencjału.
Ostatnio wszyscy zastanawiali się dlaczego od ponad roku nie mamy kolejnego zwiastuna Grand Theft Auto VI, no i jak się okazuje jest ku temu jeden bardzo poważny powód. Strauss Zelnick, prezes Take-Two Interactive wypowiedział się ostatnio na ten temat i rozjaśnił sytuację wszystkim niedowiarkom. To nie jest oczywiście tak, że gra ma jakieś problemy i proces produkcji się opóźnia, tylko brak komunikacji z fanami to wynik nowej strategii marketingowej.
Jak się okazuje, deweloperzy i wydawcy odpowiedzialni za grę postanowili zredukować czas trwania kampanii tak, aby była ona krótsza, ale bardziej intensywna. Kolejne materiały pojawią się już bliżej premiery, a nie na kilka lub kilkanaście miesięcy przed wypuszczeniem gry na rynek, co jasno pokazuje, że firma chce budować ten hype, ale nie chce przesadzić z zalewaniem nas wiecznymi pustymi obietnicami.




Oczekiwanie na ten tytuł może być największym, jakie kiedykolwiek widziałem w przypadku jakiejkolwiek własności rozrywkowej. A trochę już w branży przeszedłem i byłem w każdej gałęzi rozrywki. Chcemy podtrzymać to oczekiwanie i ekscytację. Mamy konkurentów, którzy ogłaszają swój harmonogram premier na lata do przodu. My natomiast uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem jest dostarczanie materiałów marketingowych stosunkowo blisko okna premiery – z jednej strony po to, by wzbudzić ekscytację, a z drugiej, by zrównoważyć ją z niezaspokojonym oczekiwaniem. Nie zawsze udaje nam się to zrobić idealnie, ale właśnie do tego dążymy.