Black Myth: Wukong otrzymało "ogromne wsparcie" od Sony. Przykładów jest jednak więcej

Phil Rosenberg z Sony podkreśla, jak ważne jest poszukiwanie utalentowanych zespołów na całym świecie. Firma zaoferowała ogromne wsparcie dla wielu ważnych projektów, w tym Black Myth: Wukong.
Sony i Microsoft mają własne programy, dzięki którym zewnętrzni twórcy gier otrzymują wsparcie na rozwój swoich projektów. Producent PlayStation uruchomił np. kilka programów Hero Project (India, China, MENA), ale firma oferuje też inne opcje pomocy. Sony Interactive Entertainment posiada dedykowany dział, który skupia się na odnajdywaniu ciekawych produkcji i utalentowanych studiów, w celu zaoferowania pomocy w dostarczeniu gier na rynek lub ich ulepszeniu.
Na oficjalnej stronie Sony pojawił się zapis rozmowy z Philem Rosenbergiem (starszym wiceprezesem ds. globalnego rozwoju partnerów i relacji). Rosenberg podsumował działalność swojego zespołu oraz podkreślił najważniejsze zadania i dokonane osiągnięcia. SIE bardzo wcześnie nawiązało współprace z kilkoma ważnymi partnerami, dzięki czemu twórcy poszczególnych gier otrzymali "ogromne wsparcie". Wspomniano m.in. o Stray, Genshin Impact, Stellar Blade oraz Black Myth: Wukong.




Mamy w GPDR np. zespół Content Ventures kierowany przez Christiana Svenssona. Nikt na świecie nie jest lepszy od Christiana i Shawne Benson w znajdowaniu ukrytych perełek i wspieraniu obiecujących firm, których większość osób nie zauważa. Otrzymują ogromne wsparcie od zespołu zarządzającego firmami third-party i zespołu ds. rozwoju partnerów, którzy często są pierwszymi punktami kontaktowymi.
Ten zespół bardzo wcześnie współpracował z Annapurna Games przy grach takich jak Stray. To samo podejście doprowadziło do naszego wsparcia dla np. Genshin Impact, Black Myth: Wukong i Stellar Blade.
Warto przypomnieć, że Stray zadebiutowało już pierwszego dnia w PlayStation Plus Extra / Premium. Gra miała też konsolową wyłączność na PS4 i PS5 przez rok od premiery. Największe zmiany zaszły jednak w przypadku Stellar Blade, gdzie to Sony stało się wydawcą tytułu. Niektórzy sugerują, że nieobecność Black Myth: Wukong na Xboksie to efekt umowy między Sony a Game Science, lecz szef studia jakiś czas temu oznajmił, iż problemem jest specyfikacja Series S.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Black Myth: Wukong.