Monster Hunter Wilds – pierwsza aktualizacja poprawi zużycie VRAM. Warstwowe bronie pojawią się w przyszłości

Gry
2262V
Monster Hunter Wilds
Maciej Zabłocki | 31.03, 15:46
PS5 XSX|S PC

Capcom szykuje pierwszą dużą aktualizację do Monster Hunter Wilds – gracze pecetowi mają powody do zadowolenia. Title Update 1, który zadebiutuje jeszcze w tym tygodniu, przyniesie m.in. zmniejszenie zużycia pamięci VRAM oraz aktualizację DirectStorage, co powinno przełożyć się na większą stabilność gry na komputerach.

Reżyser gry, Yuya Tokuda, opublikował nową wiadomość na oficjalnej stronie Monster Hunter Wilds, w której zapowiada zmiany w nadchodzącym patchu. Najważniejsze z nich to:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Redukcja zużycia VRAM – co poprawi stabilność i wydajność gry na PC
  • Aktualizacja DirectStorage do najnowszej wersji – szybsze doczytywanie zasobów i ogólna optymalizacja
  • Dalsze prace nad usuwaniem problemów ze stabilnością na PC

To dobra wiadomość dla użytkowników, którzy dotychczas narzekali na losowe crashe lub spadki płynności – Capcom ewidentnie wsłuchuje się w feedback społeczności.

Aktualizacja Title Update 1 to dopiero początek – Capcom szykuje więcej nowości na maj. Wśród nich:

  • Nowe potwory klasy Tempered (★8) – Gore Magala oraz drapieżniki: Rey Dau, Uth Duna, Nu Udra i Jin Dahaad,
  • Zmiany balansu – więcej życia, większa odporność na rany i trudniejsze walki
  • Poprawki balansu broni i płaszczy
  • Dodatkowe ulepszenia jakości rozgrywki 

Deweloperzy chcą też zmodyfikować przebieg rozgrywki oraz w przyszłości wprowadzić warstwowe bronie – coś, czego wyczekuje wielu graczy, szczególnie biorąc pod uwagę, że niektóre potężne bronie (jak te z serii Artian) prezentują się... delikatnie mówiąc – nieatrakcyjnie. Czekamy więc na moment, aż aktualizacja pojawi się na serwerach. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Monster Hunter Wilds.

Źródło: WCCFTech

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper