Ranking sprzedaży gier Japonii z kilkoma nowościami, ale... Na szczycie pozostaje ten sam tytuł

Ostatni miesiąc był całkiem niezły, choć można śmiało stwierdzić, że nie przyniósł wielkich premier, więc gracze - jak to bywa w takich okresach - chętniej sięgają po tytuły, które mieli w planach od dawna. Zaległości do nadrobienia jest sporo, a widać to nie tylko po aktywności społeczności, ale też po danych sprzedażowych.
Dowodem na to jest najnowszy ranking przygotowany przez redakcję Famitsu, która - jak co tydzień - przeanalizowała rynek japoński. Lista obejmuje miniony tydzień i pokazuje wyraźnie, że wśród najczęściej wybieranych tytułów nie królują nowości. Tym razem na podium znalazła się tylko jedna nowość, a na szczycie dalej siedzi... Zresztą, spójrzcie sami na pierwszą dziesiątkę!
Sprzedaż gier w Japonii (24.03 - 30.03)




- [NS] Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition – 14 401 (w sumie: 89 090)
- [PS5] Monster Hunter Wilds – 12 905 (w sumie: 776 395)
- [NS] Winning Post 10 2025 – 10 297
- [PS5] Venus Vacation Prism: Dead or Alive Xtreme – 9568
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 8594 (w sumie: 1 246 356)
- [NS] Minecraft – 6418 (w sumie: 3 845 257)
- [PS5] Winning Post 10 2025 – 6193
- [PS5] Assassin’s Creed Shadows – 5565 (w sumie: 23 266)
- [NS] Donkey Kong Country Returns HD – 5340 (w sumie: 243 193)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 4820 (w sumie: 6 293 477)
Na pierwszym miejscu bez zmian utrzymuje się Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition, które najwyraźniej podbiło serca graczy i nie zamierza oddać swojej pozycji. Gra już od kilku tygodni dominuje w zestawieniu i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. Być może poczekamy do premiery Switcha 2!