Super Mario Party Jamboree wraca na tron w Japonii. Tylko jedna nowość w rankingu sprzedaży minionego tygodnia

Początek kwietnia to w Japonii czas nadrabiania zaległości, bo choć premier nie brakuje, to rynek nie został ostatnio zalany głośnymi debiutami. Gracze chętnie sięgają więc po sprawdzone tytuły, co wyraźnie widać w najnowszym rankingu sprzedaży gier przygotowanym przez redakcję Famitsu. Zestawienie obejmuje miniony tydzień i pokazuje, że najwięksi bohaterowie Nintendo nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.
Zaskoczeń w zestawieniu tym razem niewiele - w pierwszej dziesiątce pojawiła się tylko jedna nowość, co tylko potwierdza tezę, że gracze wciąż chętnie wracają do sprawdzonych tytułów. Na sam szczyt powrócił Super Mario Party Jamboree, który zepchnął Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition aż na piątą pozycję. Po kilkutygodniowym triumfie RPG od Monolith Soft musiał ustąpić miejsca bardziej imprezowym klimatom. Zresztą, spójrzcie sami:
Sprzedaż gier w Japonii (07.04 - 13.04)




- [NS] Super Mario Party Jamboree – 7041 (w sumie: 1 264 884)
- [PS5] Monster Hunter Wilds – 6149 (w sumie: 793 546)
- [NS] Minecraft – 5208 (w sumie: 3 857 392)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 4299 (w sumie: 6 303 574)
- [NS] Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition – 3774 (w sumie: 101 429)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 3550 (w sumie: 8 106 663)
- [NS] Donkey Kong Country Returns HD – 3414 (w sumie: 253 335)
- [NS] Progress Orders – 3349
- [NS] Nintendo Switch Sports – 2712 (w sumie: 1 573 028)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 2543 (w sumie: 5 745 219)
Warto również wspomnieć, że Mario Kart 8 Deluxe, który również wciąż znajduje się w czołówce zestawienia, przekroczył właśnie magiczny próg 6,3 miliona sprzedanych egzemplarzy w Japonii, co czyni go jednym z największych fenomenów sprzedażowych ostatniej dekady. A jak to wygląda u Was - czy któryś z hitów z listy Famitsu znalazłby się także w waszym osobistym TOP 10?