Silnik graficzny Wiedźmina 2 w szczegółach
Ostatnio pojawiły się niepokojące informacje o Wiedźminie 2. Deweloperzy z CDP RED unikali odpowiedzi na pytania o konsolową wersję przygód Geralta. Mimo wszystko gra cały czas powstaje, a priorytetem jest wersja pecetowa. Zobaczcie na jakim silniku graficznym będzie działać to RPG!
Ostatnio pojawiły się niepokojące informacje o Wiedźminie 2. Deweloperzy z CDP RED unikali odpowiedzi na pytania o konsolową wersję przygód Geralta. Mimo wszystko gra cały czas powstaje, a priorytetem jest wersja pecetowa. Zobaczcie na jakim silniku graficznym będzie działać to RPG!
Technologia, którą CD Projekt wykorzystuje przy tworzeniu drugiego Wiedźmina jest ze swej natury multiplatformowa (przynajmniej tak wynika z zapewnień deweloperów). Nie powinno być więc większych problemów ze stworzeniem wersji Wiedźmina na PS3 i X360. Trudno jednak powiedzieć, po ostatnich informacjach, czy do wydania takich produkcji kiedykolwiek dojdzie.
Zapraszam Was do obejrzenia materiału o silniku graficznym, wykorzystanym w Wiedźminie 2. Jest to technologia stworzona od podstaw przez CDP RED, oferująca bardzo imponujące możliwości graficzne (np. świetnie wyglądający, gęsty las).